Ooh deze slaap barbie had ik ook! Als je met water over dr ogen wreef gingen ze open of dicht geloof ik. Verder kon je dr helemaal niks mee dus deze lag altijd gewoon op bed.
Crop tops waren toen al hip
Ik had die met het goude pakje , oranje pakje en de twee baby’s!!
en deze en nog wel30 maar kan ze niet allemaal vinden!
Ja maar dat kan niet want ik was toen op vakantie toen ik die kreeg en was toen 9/10? En die kapper Barbie echt eind groep 7/8. Ik weet dat dit ook te debiel is om überhaupt over na te denken. Misschien is hun outfit niet veranderd. En in 94 was ik volgens mij nog niet geïnteresseerd in Barbie geloof ik. Sowieso denk ik dat tot 3/4 jaar er niet zoveel interesse nog is voor Barbie maar meer voor poppen? Iig bij mij ontwikkelde dat zich duidelijk op latere leeftijd. Wel interessant iig.
Uren met dit ding in bad gespeeld
Ik deed dit altijd samen met een vriendinnetje. Kon je jezelf photoshoppen bij barbie in de auto of op haar feestje😂
Ik ben nog op zoek naar mijn favo barbie met een skateboard/skates. Ik vond die altijd heel stoer.
Deze had ik van de Barbie club. Die kreeg je als je lid werd of zoiets dacht ik. Die stok was magnetisch en dan gingen de vlinders open en dicht als je die er langs haalde.
Deze had een parfummetje. Rook best lekker. Kan me nog zo herinneren hoe die rook.
Rare auto met kookplaat. Zo random. Geen camper maar toch een hele kookinstallatie in de kofferbak.
Van de thuiskapster kreeg ik badparels. Die gooide ik dan hier in. Of badschuim, als ze liever een schuimparty wilden.
Van deze werden de benen huidskleurig in warm water.
Ik had een supermarkt en een klaslokaal van Barbie… supermarkt helemaal roze… klaslokaal met ‘echt schoolbord’ waar je met een klein krijtje op kon schrijven en kon omklappen om op de andere kant te schrijven
Plaatjes gevonden!!!
Ja deze mocht ik nooit, ook geen zeemeermin gedoe enzo. Heb ook geen prinsessenachtige dingen. Ik wilde zo graag een foto uploaden van mijn moeders “kinderbarbie” uit de jaren 70? Die vond ik er nog tussen. Zij kreeg als kind al echt heeeel erg weinig en ze kreeg 1 keer een Barbie vertelde ze. Dan wel de kind versie want die was waarschijnlijk goedkoper. En dat ding heeft geen armen meer en ik heb er om gehuild vandaag haha. (wel hele lelijke pop). Wilde hem uploaden maar duurt enorm lang. Doe ik volgende week. Volgens mij komt dat ding ergens uit zuid Amerika ofzo. Waar ik die andere oude Barbie dan vandaan had geen idee. Ik vond nog wel het gestreepte badpak.
Mijn oude barbie huis. Ik ga straks even meer foto’s zoeken. Klein deel ligt hier thuis en groot deel bij mijn ouders. Ik had veel te veel Barbies etc .
Edit: was niet de bedoeling om jou @Briseis te quoten hahah. Wel toevallig dat jij foto van post van het zelfde Barbie huis hahah.
Jaa die is het ook! Die heeft hier paar jaar terug steeds naakt rond geparadeerd omdat Mien weigerde hem een broek aan te doen . Ik heb nog ergens een foto daarvan straks even zoeken.
Mijn nichtje had paardenstal Barbie. Met ekkkte brokken enzo. En enorm veel prinsessen Barbies. Wat een droom.
@Jumpsuit die paardenstal met wit en roze en soort beige achtige paard? Die had ik ook. Paard staat hier thuis.
1 van onze Ken’s volgens mij draagt hij tegenwoordig wel weer netjes een broek hahah.
Ik houd van dit topic, zoveel nostalgie! Vroeger had ik echt asociaal veel Barbies, het grootste deel ligt nog ergens bij m’n ouders op zolder.
Dit was een van m’n favorieten samen met een superdeluxe camper waar ik nu geen foto van kan vinden.
Dit was mijn favo Barbie (links) waarvan het haar van kleur kon veranderen in warm water. Totaal niet praktisch eigenlijk maar ik vond dr zoooo cool want ze had sneakers en een spijkerbroek.