Die herken ik niet, maar je ziet duidelijk dat ze van dezelfde lijn waren.
Ik had deze een keer middels een prijsvraag in dat Barbie tijdschrift gewonnen!
Die balancerende vogeltjes waren toen helemaal een hit, weet nog dat ik die cooler vond dan de Barbie zelf
Zo’n vogel was toen inderdaad een rage, had 'm ook. Maar dan een adelaar ofzo
Ik had een dierenwinkel en was er zo extreem voorzichtig mee omdat er een bakje was met losse brokjes
Ik had dit Aladdin huis en vond dit zoooo mooi. Je kon het helemaal inklappen en had er ook een Yasmine pop en Aboe aapje bij. En de torens kon je open maken zodat je er nog spullen in kom verstoppen. Heb deze helaas niet meer en vind dat zo jammer nu.
Zo leuk dit topic, bij zoveel barbie’s denk ik ojaaa!! Ik was vroeger eigenlijk echt verwend, die dingen waren niet goedkoop
Die met de orka had ik ook. Veranderde dat zwart op haar benen niet van kleur als ze in het water ging?
Jaaaa klopt!! Was een van mijn lievelings
Ik had deze ook letterlijk allemaal. Vind het zo leuk om te zien!
En inderdaad; ik was ook echt een verwend kind. Ik had zo’n hele Ikea rolbak vol. Hoeveel dat wel niet gekost moet hebben. Helemaal te bedenken dat ik jaren later het leuk vond OM HUN HAREN AF TE KNIPPEN!?!?!?
Evil child.
Hahhaha ik zie jouw gezicht al helemaal zoals je avatar als je hun haren afknipte, so mean
Dit zijn allemaal barbies die ik wilde, maar nooit kreeg! Trauma’s
Oh deze had ik ook maar dan met een donkere huidskleur. Die buik rook ook echt heel lekker op de één of andere manier en dat haar was heeeeeel zacht. Veel zachter dan mijn andere Barbie’s
Ik heb gisteren een speciale barbie tas gekocht via mp, dan kunnen de barbies makkelijker mee op vakantie Op mp staat zoveel leuks, wil alle oude barbies wel kopen hehe
@Bathwater oh die is gaaf!
Die ben ik al wel tegengekomen
Teacher barbie Mattel 1995 vintage
Bieden
Edit: ow ín doos…
Ooh die had ik ook! Helemaal vergeten! Kon die ook niet echt water sproeien of was dat weer iets anders?