Ja dat bedoelde ik maar was nu zo benieuwd of ze nou echt zo’n parel was of wat
Huppelepup Makrooy
Jeangu Macrooy!
Ah shit, ik dacht dat dit de parel was van die jongen. Viel tegen
Hahaha ik vroeg net aan m’n moeder wie die zanger was want blijkbaar kende ze hem wel. Zegt ze django, dus ik zoeken op Google
Kom ik dus alleen op deze vent
Wat m dus overduidelijk niet is. Is het blijkbaar Jeangu thanks guys
Haha moet hier zo om lachten waarschijnlijk de wijn
that’s Robert
Hoe hij ook met zijn hand aan haar kont zat terwijl ze vol in beeld waren.
Ik vond eigenlijk alleen die perzische die allang bij elkaar waren, die met die baby en die vrouw in Tasmanië tranentrekkers. De piepjonge stelletjes doen me niet zoveel. Een van die meisjes schreef ook dat ze hem in deze periode zo hard nodig had, waarna Robert vroeg of ze er wat meer over wilde vertellen en zij iets zei als: ja het is gewoon, ik hou zo van hem en het is kerst. Weet zeker dat Robert op zijn minst een stervend familielid had verwacht.
Die ene meid die om 1 uur 's nachts met full face in bed lag zat niet naast haar “husband” in het publiek leek het? Beeld ging heel snel maar ik zag hem niet. Echt een super raar verhaal als hij niet mee was naar de show en dat hij misschien wel voor niks naar NL is gekomen. Of direct vanuit Zwitserland (waar waren ze nou) weer terug naar huis? “Sorry maar dit is een misverstand, ik ben met iemand anders aan het daten.” Echt heel awkward hoe ze de deur open deed. Als ik aan het seksen was zou ik echt niet open doen Sowieso dat Robert midden in de nacht langs is gegaan bij die mensen, doe ff normaal
Vanavond maar even terugkijken.
Inmiddels is wel zijn profielfoto aangepast! Dus waarschijnlijk wilde hij het pas na de uitzending “bekend maken” aan iedereen
Waarom hij in de show zat begrijp ik sowieso niet. Aan de familie te zien zit daar geld zat, ze komt uit een EU land, dus waarom zouden ze samen geen kerst kunnen vieren? Volgens mij deed hij het alleen voor z’n moment of fame en hoopt ie dat hij wordt ontdekt als nieuwe Dichter des Vaderlands #specialsnowflake
Ik denk dat ze dat wel afstemmen met familie hoor, als ik in bed lig en er wordt aangebeld ‘s nachts dan doe ik echttttttt niet open.
Ik ben echt te savage, maar toen hij “ik schrijf graag” zei dacht ik: hmm, schrijf maar geen boek.
Haha nee ik ook niet Ik zou echt in paniek raken als 's nachts de bel gaat enzo.
Voor een visum moet je soms iemand hebben die je sponsor is/borg voor je staat en het programma zal daar wel genoeg geld voor hebben.
Zitten er nu ook mensen in de studio die wel geschreven hebben maar waarvan hun geliefde niet komt?
Oké, duidelijk! Ja, dan kan het programma wel helpen!
Haha, ik hoop het niet. Maar je zal maar mee gaan met een vriendin en ook net een prille relatie in het buitenland hebben en stiekem toch hopen dat diegene verschijnt
Ja of die meid die in januari al ging emigreren. R zei ook al dat ze dan liever anderen helpen maar ik begreep niet of dat nu een grap was.
Ik las gisteren dat er altijd wel iemand in het complot zit zodat die persoon thuis is wanneer ze langskomen.
Goed gezien haha ik wil een nieuwe