GUUSJE
Zitte we er klaar voorrrrrrr?
Hoe kunnen ze nou die winnaar van die reischeque straks bekend maken als wij op Videoland dit al veel eerder zien als op tv?
Mn vriend wil niet kijken dus ik volg het maar via dit topic
Ik hoop niet dat het weer alleen maar aflevering is met alleen maar jonge liefdes.
Heb je al een traantje moeten laten?
- Ja
- Nee
0 stemmers
KAAAAAPVERDIE check
Moet altijd wel lachen om Robert zijn afstandelijkheid
Ach die jongen net, wat lief!
Kerst is voor mij pas kerst als All you need is geweest
Oh, dat jonge gezinnetje. En daar biggelden de tranen.
Ben tijdens het kijken van AYNIL altijd zo blij dat m’n man ‘gewoon’ twee straten verderop woonde.
En dat m’n dochter nooit op buitenlandstage/wereldreis mag…
Hahahah dat laatste
ik heb een beetje teveel gedronken en moet nu bij alles huilen zelfs bij de ANWB reclame hahaha. gaat het met je
Als ze de reislust van haar ouders geërfd heeft, komt ze het dorp niet uit.
Ik was keer bij de opname, en die afstandelijkheid zie je dan helemaal goed haha.
Haha, toen zij haar dochter aan Robert gaf, zei m’n vriend: “haha jij had met vuurspuwende ogen Robert naar beneden gestuurd om die kerel te gaan halen” (ik wilde m’n kind de eerste weken niet aan mensen geven om vast te houden. Mine. )
Hahahaha hier zal ze volgend jaar al wel in de studio zitten om dr lover uit Verweggistan voor kerst hier te hebben
Mijn dochter was zo oud toen ik opgenomen werd, dat was vlak voor de kerst. Dus het is voor mij heel dubbel om nu op de bank dit te kijken, zeker over zo’n gezin.
Gelukkig heb ik wijn en bonbons.
In a vrolijker note: ik rij dagelijks langs het busbedrijf waar AYNIL mee samenwerkt. Dus ik zie de kerstbus daar altijd al staan.
Oef, dat lijkt me inderdaad heftig
Die Damian is op een bepaalde manier best knap.