AYNIL kerstspecial

Huh wat lullig zeg (nu pas en als al die mensen al weg zijn)

2 likes

Misschien had zijn vlucht vertraging?

Maar dit was echt naaiend, vond het echt zo sneu voor haar, ook dat laatste shot zo in tranen

3 likes

Merel trek dat lillike pak uit

4 likes

Ja dit is echt publiek hun cadeaus ophaalt en naar huis gaat, dik een half uur na het einde van de opnames. En zij maar met tranen moeten wachten van de cameraploeg

3 likes

Seeee ya all next year! zal jullie opwachten op t vliegveld.

4 likes

Bedankt voor het lachen groetjes!

1 like

Ben blij dat het klaar is, was best leuk maar zoveel saaie stelletjes die elkaar 3 weken niet gezien hadden.

7 likes

Ja, ik zoek ook nog een leuke vent :woman_shrugging:t3:

1 like

Hahahaha hier moest ik echt om lachen

Ik heb vanochtend wat stukken teruggekeken omdat ik heel benieuwd was, maar ik snap het programma denk ik niet zo goed hahaha? Een meisje wiens vriend uit Italië komt werd ermee “herenigd”, maar waarom hadden ze daar het programma voor nodig? Binnen de EU kun je toch probleemloos (en goedkoop) reizen? Wat gebeurt er eigenlijk met de stellen als ze eenmaal herenigd zijn, wordt daar vanuit Aynil ook gezorgd? Ik dacht dus dat het hele programma om liefdesverklaringen draaide maar al die stellen zijn toch allang samen? Zo veel vragen!

(Ben alsnog heel erg aan het huilen hoor, 10/10 toptelevisie!)

3 likes

Volgens mij hadden ze elkaar ontmoet in Italië, kwam hij daar dus niet van oorsprong vandaan! (Weet het niet zeker meer)

De rest van de vragen vind ik goeie vragen! Regelen ze ook een hotel enzo …? So many questions

Wow facking lullig dat einde haha. Waar sloeg dat op? Ik had ook al bijna weggeklikt, maar ik dacht huh nee er moet nog iets komen.
Heb dit voor 't eerst in m’n leven gekeken en mijn god wat een saai programma, heb me voornamelijk vermaakt met jullie comments :stuck_out_tongue:

1 like

Ik las laatst dat endemol garant staat dat alle geliefden ook daadwerkelijk weer het land uitgaan (vandaar ook het makkelijker krijgen van visa’s). Dus ik denk dat er voor als ze in nl zijn wel vanalles geregeld wordt.

6 likes

Ik ben aan het terugkijken en ondertussen aan het meelezen…

• Die forummer die Robert ten Brink niet kent heeft echt onder een steen geleefd. Hoe kun je zo afgesloten van de wereld leven en hem niet kennen? Je hoeft niet eens tv te kijken om te weten wie het is. Ik heb geshockeerd.

• Wat is dat inderdaad met al die vrouwen die zwanger worden van hun vakantieliefdes? Ik kan daar echt niet met mijn hoofd bij. Dat je het houdt ook? Misschien kan ik me niet voorstellen hoe het echt is, maar rationeel denk ik meteen: weghalen! Straks blijf je alleen achter met een kind.

• Die jongen uit Kaapverdië (?) is wel heel schattig. Oké misschien zou ik toch zijn baby houden.

• Ach wat zielig voor die meid die de reis naar Lapland moest missen. Wat sneu om al die minuten te kijken, wat een kwelling. Natuurlijk is die vent er ook bij, maar dit lijkt me echt kut. :joy:

• Knappe moeder? Shit effe gemist haha

• Wauw wat een knappe man die uit Gambia!

• Pfoe ik mis alles steeds. Afgeleid. Langdradige aflevering. Weer terugspoelen dan maar. Wat heeft die meid nou meegemaakt dat haar ouders zich zo’n zorgen maakten? Haar relatie was uit? Maar dat lijkt me niet het hele verhaal… Kom op wees duidelijk.

• Oh mijn god die mensen. Wat zielig die ouders. Hopelijk heeft dat meisje het kunnen afsluiten daar in NZ en blijft ze in NL.

• Nee serieus is ze maar 6 weken weggeweest? De tering… Dat Twitter-plaatje van hierboven is wel echt spot-on. Vakantieliefdes en kinderen die 6 weken op vakantie zijn. Pf. Nogmaals, vertel het hele verhaal want hier snap ik niets van.

• Bush is ook al zo’n knappert. Ik denk dat ik inderdaad maar naar Afrika ga volgend jaar. #foreveralone #huilen

• Haha, dat meisje die niet aan de arm van haar moeder mee wil naar de familie. :joy: Ach en die vader, zo mooi voor hem. Oude en zieke mensen doen me toch het meest.

• Die foute kerst-rok van die vrouw. Sta je dan mee op televisie. Wat lelijk!

• Ik zou ook nooit willen trouwen als mijn ouders er niet bij zouden zijn. Ze zien er niet uit als arme mensen, konden ze echt geen ticket betalen? Naja blijkbaar niet, jammer genoeg.

• Waarom is Paulina niet emotioneel? Oh toch een klein beetje.

• Komt er nou nog iemand voor dat ene meisje? Ik wil dit kattengejank niet meer luisteren. Schiet op!

• Jeetje was is Robert toch een vreselijke man, haar zo verdrietig gemaakt en blij gemaakt met een dode mus. Nou he he, gelukkig daar is die dan nog achter de schermen. Maar damn hij is wel lekker. Nu twijfel ik of ik dus naar NZ of naar Afrika moet gaan als ik ooit een man wil vinden. :thinking: :stuck_out_tongue_closed_eyes:

• Ik vraag me af hoe die stellen het in de toekomst moeten doen. Die mensen kunnen allemaal amper een visum regelen ook als ze getrouwd zijn. Betekent het dan dat ze bijna geen kans hebben om in NL een bestaan op te bouwen dus al die mensen beter naar het land van afkomst kunnen vertrekken? Andersom is wel makkelijker? Ik zou het trouwens zo doen denk ik. Kan nu niet echt iets bedenken waarvoor ik zou blijven als mijn liefde aan de andere kant van de wereld zit.

Zo.

4 likes

Thanks voor deze recap, hoef ik het niet terug te kijken :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Beetje laat nu maaar die ene vrouw met de huilende ouders is toch niet maar 6 weken weggeweest? Ik neem aan dat dat een grap was in dit topic :grimacing: Ze had namelijk heel veel gezeik gehad daar dit jaar dus lijkt me niet allemaal in 6 weken gepropt.

1 like

Dit is nog over die vrouw, denk dat er inderdaad veel meer is gebeurd dan ze uiteindelijk hebben laten zien!

Het was geen zes weken maar 2 jaar + heel veel drama in Nieuw Zeeland.

Vond die reisvideo van gisteren waarvan ze een stukje lieten zien erg mooi dus ff gezocht en als er nog andere toevallig ook geïnteresseerd zijn: https://m.youtube.com/watch?v=MrxwVsV6JLU&feature=youtu.be

1 like

Ik wil dus ook zoiets gaan maken! Want heb nu voldoende de tijd.

Maar dat stukje kust is prachtig! heb er gekayakt?