Arnhem topic

Een vriend van mij zoekt een woning in Arnhem, maakt niet uit wat voor iets maar budget is ongeveer 500. Hij zit echt omhoog, dus als iemand een tip heeft?

Heeft hij een beetje wachttijd bij entree? Ik zie daar in Arnhem best vaak studentenwoningen langskomen, daar heb je volgens mij maar weinig wachttijd voor nodig. Misschien zijn er daar ook lotingwoningen, maar dat weet ik niet zeker.

1 like

Ja die hebben ze, zo kom ikook aan mijn woning

1 like

Volgens mij niet, en als ie het heeft zal het niet veel zijnā€¦ maar loting is natuurlijk wel te proberen.

Ooh! Ik heb dit helemaal gemistā€¦ ik woon ook sinds coronatijd in Arnhem en zou graag wat nieuwe mensen hier ontmoeten. Gaan jullie nog een keertje meeten?

Loting moet je echt geluk bij hebben. Misschien kan hij via Camelot een ruimte huren, anti kraak. Vaak kunnen ze daar langere tijd gebruik van maken. Weet niet of hij persee in Arnhem wilt wonen want ik weet dat ze in bijv Zevenaar ook kamers verhuren.

1 like

Altijd weer die kleine hoop als ik met een loting meedoe op Entree, ondanks dat er 2000 andere meedoen :cry:

1 like

Gisteren na tien jaar naar een andere plek verhuisd.we reden ā€˜s avonds langs de flats in het duifje en toen moest ik huilen omdat ik zelfs die flats ging missen :stuck_out_tongue_winking_eye: werd vandaag ongesteld dat verklaarde een hoop haha

2 likes