Arnhem topic

Dat dacht ik ook zoiets! Rot blijft het wel natuurlijk :frowning:

1 like

Weet iemand nog een leuk afhaalrestaurant?

Ik vind Konijnenvoer altijd een aanrader, maar wel prijzig. Voor burgers vind ik Iveau het beste.

1 like

Ik woon nog niet zo heel lang in Arnhem en ik weet niets over voetbal, maar als ik het goed begrijp kan Vitesse morgen kampioen worden? Ik woon in het centrum en vraag me af of morgen mijn straat niet vol komt te staan met supporters als ze winnen? In Rotterdam komt iedereen dan naar het centrum dus ik vroeg me af hoe dat hier gaat. Dan weet ik of ik binnen moet blijven haha.

Ja geen idee, zag wel dit nieuws artikel over een andere plaats

Hopelijk valt het mee

Zag al allemaal gekken met vlaggen uit de auto rijden vanmiddag

Ja hierom maakte ik me ook een beetje zorgen. Ik lees net wel dat Marcouch wel heeft gezegd te gaan handhaven als de coronamaatregels overtreden worden maar kan me voorstellen dat dat nog erg moeilijk wordt.

Misschien dat ze zich weer meer bij de John frost en kade verzamelen, weet niet waar je woont dus of t dan nog erger is :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik heb in de ring on het centrum gewoond en had eerlijkgezegd weinig (geluids)overlast bij zulke dingen, dus hopelijk valt het mee!

Leuk, ik ook. Al is de ring wel groter dan 1 huis natuurlijk :stuck_out_tongue_winking_eye: ik woonde tegenover musispark, was altijd wel leuk met Koninginnedag (ja zo lang is t al geleden) enzo. Ik had nu het vuurwerk bij de brug vorige week niet eens meegekregen eigenlijk

1 like

Nou helaas pindakaas, alleen de tweede helft gezien vond er geen klap aan, Ajax was ook net een tikkie beter dus voor mij als niet voetbalfan lijkt me dat redelijk dat zij dan net hebben gewonnen. Tot zover deze intens onderbouwde voetbal analyse.

@Leilouka valt het mee daar?

Ja, zie eigenlijk helemaal niks buiten. Ik liep vanmiddag lang het Sonsbeek en daar werd behoorlijk wat vuurwerk afgestoken maar verder is het volgens mij heel rustig.

1 like

Heeft iemand aanraders voor leuke restaurants/terrassen in Arnhem?

Café Arnhem, Villa Velperweg, Arnheym, Roses beach, goed proeven

1 like

Restaurants:

Dadawan
Miyagi and jones
Goed proeven
Er zit een nieuw koreans restaurant op het jans plein Mr kim heet het. Ben er zelf nog niet geweest tho

Terrasjes
Anne en Max
Stan en co
Arnheym (kan je ook avond eten)
Arnhems meisje
Roses ( heel leuk)

En je hebt ook nog de foodhallen ook heel leuk.

@Soy.peor @Teigetje thanks voor de tips, komt zeker goed zo!!

1 like

Het is Roses geworden en we hebben echt lekker gegeten!

3 likes

Heeft iemand een tip voor plekken in Arnhem waar ze lekkere cocktails of op zondag een lekkere brunch serveren?

Voor cocktails myagi en jones.
Voor lunch zijn er heel veel plekjes die ik hierboven vgm wel eens heb genoemd. Maar ik voeg nog even ‘Hoek’ bij het haarhuis daar aan toe.

1 like

Ik raad de roses platter bij Roses aan. @chasingrainbows en ik hebben toen onze terrasburen ermee geïnfluenced

Oh grapje cocktail en brunch. Dit is borrelen sorry :joy:

3 likes

Ik woon nog niet zo land in Arnhem (sinds corona tijd, heel handig om dan te verhuizen) en in andere steden waar ik woonde was ik altijd dol op La Place omdat het super casual is, ik er zonder problemen in m’n eentje kon gaan zitten en ze vaak een dakterras hebben. Kent iemand zoiets in Arnhem? Iets wat heel casual is en waar je toch fijn kan zitten?