Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020 #2

avondklok jongedame

2 likes

Dat geldt niet in het buitenland, Oprah is veilig.

2 likes

Maar guysss het is kwart over 2 geweest en ik ben moe dus kom nou doorrr met die toespraken :sob::blue_heart:

2 likes

oja Limburg he

2 likes

Ik bel Joe ff dat is opschiet no worries

2 likes

Dank!
Kun je any minute now effe je tekst oplezen? Top thnx

1 like

Waarom duurt het nou weer zo lang :frowning:

Opskieten Joe!

Kamala Harris & Joe Biden are set to deliver their speeches.

On the verge of giving their speeches.

Oohhhh Queen :heart::heart::heart:

3 likes

Keep yourself alive. Keep yourself aliiive

Keep yourself awake

Ik heb helemaal nog niet gereageerd op het goede nieuws, maar omg ik ben zo blij. Ik lees gemengde reacties op social media, maar als je kan kiezen uit twee smaken dan kies je de minst vieze lijkt mij. Biden is vast niet perfect maar beter dan die Cheetos. Weet iemand wat er tussen Biden en het Midden-Oosten speelt?

Ik ga deze CNN forum bubbel wel missen. Gelukkig kan ik eindelijk normaal slapen zonder wakker te schrikken en het forum te checken. Thanks allemaal voor jullie berichten, de uitleg en het gevoel van verbondenheid :heavy_heart_exclamation:

Edit: gaat Biden nog speechen???!?!?

1 like

Neuhhh was pizzarette bij mā€™n broertje hahaha :joy:
Niks spannends in mā€™n leven atm.

Maar Joe moet wel opschieten, want mā€™n ogen vallen dicht.

@unglaublich
Hahahaha okƩ zal het morgen niet meer doen.

PS jezusss ze zijn hier weer aan het knallen, hond weer bang. Tssss

3 likes

Wat een rare setting in dat publiek haha, waarom al die geparkeerde autoā€™s ertussen?

De bedoeling is een drive in, vanwege corona

Wow, wat is dat voor mega zonnebril op die auto hahaha

1 like

De muziek gaat aan, de schermen veranderen. Zal het nu toch echt any minute zover zijn?

Aah ja heb wel het gevoel dat we vier jaar geleden met een veel kleiner clubje in een verkiezingentopic postten tijdens de verkiezingen+uitslag zelf. Het duurde ook niet zoooo lang. En nouja het was echt moeilijk deprimerend, had naderhand vet spijt dat ik niet gewoon geslapen had want het was allemaal kut haha.

Weet nog dat een niet nader te noemen forummer best blij was nouuuuuuu de rest niet lol

1 like

Finally, sliep ook al bijna

1 like

Oh lol dat is dan wel mislukt hahaha

1 like

Jaaa Kamala :heart_eyes:

1 like