Omg wat fijn dit!!! Kan bijna niet geloven dat het echt is
Jaaaaaa
Het is dat ik bij mân ouders thuis zit, maar anders had ik nu sowieso een traantje gelaten en meteen de drank open getrokken hahaha
Gloria wrijft het er nog even in dat Trump de eerste president is in 30 jaar die de tweede term niet wint
Jaaaaaaa!!!
Maar ik stond dus net in de AH
Ohh bah, dat is toch totaaaaal niet te vergelijken? Manmanman, neem je verlies maar ga niet zo praten. Bah.
Ja hooor vijf dagen gekeken en kijk ff niet en THIS HAPPENS
Wel blij
Hahahahaha heerlijk die fotokeuze.
Er zou toch een Trump speech komen zo? Komt die alsnog denken jullie? Eerst Biden misschien.
Ik heb wel respect dat hij de afgelopen dagen daar heeft gezeten. Dat moet je ook maar doen, zeker als iedereen tegenover je staat aan tafel en hij is vrij netjes gebleven.
Hahaha jeetje geloof je nét niet meer in any time soon en dan komt het nu.
Kunnen we effe stil staan bij wat dit voor ons als vrouwen betekend???
Hahahah lov dat ze zoân vrolijke foto van Joe gebruiken en zoân chagrijnige van cheeto
Nee hij moet ff huilen denk ik. Zelfs zn vrienden van fox zien t niet meer gebeuren
Ja dit was ook walgelijk. Structureel Racisme vergelijken met zijn âangstenâ over de economie, dan ben je toch niet goed bij je hoofd.
Eerlijk, ik vond het heel erg van toegevoegde waarde dat hij er zat, het zorgde voor goeie discussies en maakte de kant van de republieken ook âtastbaarderâ
Snel Fox News kijken!
Haha mijn vader:
âAfwachten wat Trump gaat doen, zal wel weer beschamend zijn en goed voor veel memesâ