Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020 #2

Omg wat fijn dit!!! Kan bijna niet geloven dat het echt is

1 like

Jaaaaaa :blue_heart:

2 likes

Het is dat ik bij m’n ouders thuis zit, maar anders had ik nu sowieso een traantje gelaten en meteen de drank open getrokken hahaha

2 likes

Gloria wrijft het er nog even in dat Trump de eerste president is in 30 jaar die de tweede term niet wint :joy:

29 likes

Jaaaaaaa!!!

Maar ik stond dus net in de AH :frowning:

2 likes

Ohh bah, dat is toch totaaaaal niet te vergelijken? Manmanman, neem je verlies maar ga niet zo praten. Bah.

2 likes

Graag.

9 likes

Ja hooor vijf dagen gekeken en kijk ff niet en THIS HAPPENS

Wel blij :tada:

1 like

Hahahahaha heerlijk die fotokeuze.

1 like

Er zou toch een Trump speech komen zo? Komt die alsnog denken jullie? Eerst Biden misschien.

1 like

Ik heb wel respect dat hij de afgelopen dagen daar heeft gezeten. Dat moet je ook maar doen, zeker als iedereen tegenover je staat aan tafel en hij is vrij netjes gebleven.

8 likes

Hahaha jeetje geloof je nét niet meer in any time soon en dan komt het nu.

4 likes

Kunnen we effe stil staan bij wat dit voor ons als vrouwen betekend???

25 likes

Hahahah lov dat ze zo’n vrolijke foto van Joe gebruiken en zo’n chagrijnige van cheeto

2 likes

Nee hij moet ff huilen denk ik. Zelfs zn vrienden van fox zien t niet meer gebeuren

1 like

Ja dit was ook walgelijk. Structureel Racisme vergelijken met zijn ‘angsten’ over de economie, dan ben je toch niet goed bij je hoofd.

1 like

Eerlijk, ik vond het heel erg van toegevoegde waarde dat hij er zat, het zorgde voor goeie discussies en maakte de kant van de republieken ook ‘tastbaarder’

2 likes

image

3 likes

Snel Fox News kijken!

1 like

Haha mijn vader:

“Afwachten wat Trump gaat doen, zal wel weer beschamend zijn en goed voor veel memes”

17 likes