Amerikaanse presidentsverkiezingen 2020 #2

Oohh zo aangrijpend💙

1 like

Yeeeeey :sob: :cheer:

1 like

Bij de Mac HAHA

4 likes

Zo eerlijk en open van Van. Wij vonden de verkiezingen belangrijk, maar voor hem is het nog zo veel belangrijker.

15 likes

Zoveel emoties van iedereen, zo mooi dit :hibiscus:

Deze man heeft me helemaal in tranen

1 like

Hahahahha wel in stijl!

afbeelding
Biden straks als Trump iets van zich laat horen

16 likes

Ben wel heeeeel benieuwd hoe het nu de komende tijd gaat in de VS! Vooral wat de Republikeinen nu allemaal gaan doen. Gaan ze nu echt afstand nemen van Trump of blijven ze achter hem staan?

YEESSSS!

Shit wel HET moment gemist omdat ik net even boven was :sweat_smile:

Maar is het nu echt gebeurd?

2 likes

Jongens zullen we bij de toekomstige vervolging van trump allemaal samen een feestje houden? Zoom meeting en iedereen aan de wijn/gin/bier/snacks/whatever

16 likes

Aaaah ik heb echt keihard met van jones meegehuild. Wat een emoties

1 like

Ging trump geen persconferentie geven? Of is dat nu uitgesteld hahha wil zo graag een camera op hem

4 likes

ik moest een beetje huilen van deze man op cnn

4 likes

Kunnen we ff stoppen met me steeds uitloggen :triumph:

10 likes

Je kan me helemaal bij elkaar vegen. Ik ben zo emotioneel en ik ben ZO opgelucht.

Ben echt dankbaar dat ik dit mee mag maken.

7 likes

Pffff zit echt te janken hier gewoon
Wat een paar dagen en wat een overwinning :partying_face::partying_face::partying_face:

2 likes

Aahw wat ontroerend zegt. Totaal niet objectief, mar ik vind dat CNN dit heel mooi brengt en bespreekt :blue_heart:

5 likes

Ahhhhhh wat een opluchting & wat een mooie woorden op CNN! Ik ben helemaal emo. Wat een goede dag voor Amerika en de rest van de wereld. :blue_heart::blue_heart::blue_heart::blue_heart::blue_heart::blue_heart::blue_heart::blue_heart::blue_heart:

6 likes