Ik heb met tegenzin de laptop afgestaan aan mijn vriend zodat hij voetbal kan kijken, dus ik zal proberen de laatste cijfers even op mijn telefoon uit te rekenen en de posten. Stay tuned
Ik heb onbedoeld een blauw-wit gestreepte trui aan vandaag. Blij met mn kleurkeuze!
En zo blijf je aan de buis gekluisterd…
Ik ben door AZ echt helemaal in de war???
Maricopa County is overwegend democratic maar toch loopt Trump in?
Ennn AP en NOS hebben AZ al gecalled terwijl het nog niet zeker is dat Biden dit wint.
En als ze dan AZ zo snel callen, waarom callen ze PA dan niet?!
So many questions.
Pff als ik zelf in Pittsburg of Philadelphia had gewoond had ik mezelf echt aangeboden om te tellen vandaag
Relatively soon!
Ik loop serieus 5m op straat en precies dan komt Arizona gvd
Momentarily… before noon… zou het dan echt?!
Omg ik heb sterren, samen zijn wij de vlag!
Ja als ze een hoop stemmen uit Philadelphia en Allegheny hebben dan zet ik m’n tv niet uit haha. Want Ph zeggen ze ongeveer 2/3000 en bij de ander 7000 dus dat is alsnog 10000 stemmen
KEY RACE ALERT!!!1!1
too early to call
Key race alert!!!1!1!1!
Vreemd inderdaad. Ik zie wel dat Arizona al sinds 1952 (op één verkiezing na) altijd Republikeins is dus denk dat dat ook wel iets zegt, ook al wordt/is Maricopa County steeds democratischer
ze doen in philly dus ongeveer 3000 ballots per 4 uur.
Volgens mij hadden ze eerst mail in votes geteld en daarna pas day of, dus andersom dan de rest
Een deel zit of zat er al. En nu kan Trump ze geen gratie meer verlenen.
Ze zegt net ook dat er een handje vol mensen aan het tellen zijn. What the fuuuuck
Ik heb even met een vriendin zitten facetimen en wijn zitten drinken en er is nog niks gebeurd. Schiet op met die stemmen
Nou kom maar op