Harry Potter denk ik
Ouderen.
Of wijn.
Ik zou denk ik ook veel te gepassioneerd praten over mijn werk haha. Waarschijnlijk iets over neurocognitieve stoornissen of diagnostiek hierbij of een holistische kijk op aandoeningen bij ouderen.
Estateplanning. (Waarom ben ik zoān nerd omg, gelukkig ben ik niet de enige die iets werkgerateerds noemt.)
Wa is da
Euhm even kort: hoe je er tijdens je leven legaal voor kan zorgen dat je kinderen na jouw dood zo weinig mogelijk belasting betalen over alles wat ze van je erven dmv testament, huwelijksvoorwaarden en schenking bij leven.
Dit klinkt echt mega saai denk ik, maar ik kan hier echt van genieten.
(Overigens is āzo weinig mogelijk belasting betalenā imo niet per se goed, maar het is altijd een leuke puzzel om te maken en veel mensen worden er blij van.)
Stokstaartjes.
Hahaha nee hoor ik noemde ook mijn werk. Ik worden juist blij van als ik hoor dat je je werk zo leuk vind en ik zou graag naar je presentatie luisteren haha. Klinkt heel interessant
Wijn
Hmmm, de impact van t forum op mn leven - klinkt lekker dramatisch. Zou een soort verkapt dankwoord worden richting forummers en het forum in general.
Over religie en wetenschap
Ik vind het trouwens heel jammer dat dit niet echt gaat gebeuren, er komen hier echt een paar super interessante onderwerpen voorbij.
Vertel je dan ook dat ze super moordlustig zijn?!! Wolf in schaapskleren, die beesten.
Wat voor werk doe je?
Haha ja het wordt een eerlijke presentatie! Ik eindig met allemaal slides van jonkies, zodat je alle nare details vergeet door hun schattige looks.
Alle gekke/random dingen die mijn leerlingen zeggen tijdens de Engelse les in het VO. Van āI pack vla out the broadcastā tot āI live in Outspiritā.
Outspirit
Turnen
Hollywood gossip
Nieuwste technologieƫn
Over waarom Marleen Stikker geweldig is
Of: een soort pleidooi om eenzame ouderen te helpen, ik vind die groep zo onderbelicht
Er zijn zoveel presentaties die ik zou willen zien. Ik zou bijna een FF TED-talk event organiseren (dat kan ik dan weer wel, interessante presentaties geven is niet mijn ding haha).