Onze douche heeft ook zo’n kleine slang erbij met een mini douchekop en zo spoelde ik dan mijn haren uit! Hoofd goed naar achteren haha. Ik had ook altijd een droog washandje op het plankje liggen zodat ik snel druppels kon wegvegen als ik ze op m’n voorhoofd voelde
Oké, dat moet mij ook wel gaan lukken want mijn douche heeft ook zo’n mini douchekop / staafje. Als je op de dag zelf je haren wast dan kun je het nog wel rekken met droogshampoo tot een dag of 5 wellicht.
Ik vind de resultaten wel erg mooi, zeker als je van jezelf normale wenkbrauwen hebt. Bij mensen met weinig wenkbrauw of hele lichte vind ik het wel ietwat opvallen, dat het dus wat onnatuurlijk oogt. Maar dat is slechts mijn mening. Heb jij het 1 keer laten doen?
Nee in 2x! Ik heb zelf echt amper wenkbrauwen en was in het begin huiverig, maar heb nu eindelijk een gezichtsuitdrukking zonder er iets aan te moeten doen! Ik kan je best een voor en na foto dm’en, wil ook weer niet zo herkenbaar op het forum namelijk haha
Oh heel graag! Ja, het gaat in 2 sessies begreep ik maar je hebt het nu 1 keer laten doen? Niet bijv. 2 of 3 jaar geleden ook al?
Kijk dit dan op 02:40 uur
Ooh zo! Ja dit is m’n eerste keer en ga dan over 1/1,5 jaar weer denk ik. Wat handig dat schermpje!!
Oké, ik zag op Insta een gesponsorde post over 3d nano wenkbrauwen voorbij komen en nu wil ik ook! Het zag er heel natuurlijk uit, echt haartje voor haartje.
Als iemand een tip heeft in Zuid-Holland of Utrecht: let me know!
Edit: ik neig nu weer meer naar powder brows, omdat hierbij minder diep de huidlagen wordt binnengedrongen. Ook een salon in de buurt met goede recensies gevonden, maar die is pas vorig jaar geopend…
Zag je het ook bij LiefsLotte? Ik zag het bij haar en was ook meteen benieuwd!
Heeft zij het niet ergens in de buurt van Utrecht gedaan? Daar woont ze wel in de buurt
Ja klopt, zag er echt goed uit! Die salon zit in ZH, dus dat is op zich oké. Ik twijfel nu alleen over de techniek, want powder brows lijken minder schadelijk te zijn op de lange termijn (las ik op websites van andere salons).
Ik heb powder brows laten zetten. Heb nu 1 behandeling gehad en ben al erg tevreden. Het ziet er erg natuurlijk uit. Ik moet wel zeggen dat ik van mijzelf al geen slechte wenkbrauwen had, dus dat er geen precieze haartjes gezet worden, was voor mij geen enkel probleem.
Ik heb afgelopen donderdag ombre powderbrows laten zetten en het is nu aan het vervellen, omg wat jeukt dit. Ik wil echt krabben en pulken, maar ik blijf er braaf vanaf. Ben heel benieuwd naar het uiteindelijke resultaat.
Ik zou nog steeds ook wel pmu willen. Maar ik ben bang dat het niet mooi wordt haha. Zo moeilijk om een goede salon te kiezen.
En ik heb ook wel oké wenkbrauwen van mezelf qua hoeveelheid haar. Ze zijn alleen vrij ongelijk en het lukt mijzelf niet om ze mooi bij te tekenen.
Ik heb ook pmu vanaf 2017 en ben heel blij met degene waar ik heen ga. Ze zit in Amsterdam, weet niet of dat te ver is ? Woon zelf in friesland en ben wel eens aan het rondkijken voor iemand dichterbij. Maar valt me op dat ze op insta veel filters gebruiken over de foto’s. En dan is het zo moeilijk om te zien wat het echt resultaat is.
Ik ken een goede in noord-oost groningen, maar misschien is dat alsnog heel ver voor jou?
Ik woon vlakbij Rotterdam dus dat is inderdaad wat ver. Ik heb nu wel iemand op insta gevonden die ook foto’s plaatst wanneer het genezen is. Dus dan krijg je ook een wat beter beeld denk ik. Vaak als het net gedaan is vind ik het zo hard en donker.
Maar het blijft spannend vind ik
Tip: Ik heb mijn wenkbrauwen bij Whit care gedaan (Rotterdam) en ben er echt blij mee! Nu 1,5 jaar geleden. Op haar insta staan ook veel foto’s
Zou je kunnen sturen wie dat is? Kan ik die even opzoeken
Pb