Ja maar dan laat je die mensen die voor jou stonden wel voor toch?
Ja ik loop altijd gewoon rustig heen, geef mensen even de tijd en als niemand iets doet dan ga ik en dat is best vaak.
Eigenlijk laat ik het meestal maar gewoon, want het boeit me ook weer niet zo veel, maar een keer heb ik wel een dikke discussie gehad met een vrouw die niet eens in die rij stond, maar echt uit het NIETS kwam aanstormen met d’r kar vol en hem er zo voor gooide. Toen heb ik er wel wat van gezegd, waarop zij als een debiel reageerde en vet kwaad werd, dus toen werd ik ook pissig. Gelukkig hadden meer mensen het gezien en moest ze gewoon achteraan aansluiten.
Ik kan er echt van genieten om als ik de eerstvolgende was naar de nieuwe kassa te lopen en tegen de mensen in de rij te zeggen ‘ik was de eerstvolgende :):):):)’
Mijn voorkeur gaat uit naar
- Zelf-scan (alles zelf scannen bij de kassa)
- Zelf-scan (alles zelf scannen in de winkel met een handterminal)
- Gewoon lekker alles door Connie laten scannen
- Moet je boodschappen betalen dan?
- Ik bestel mijn boodschappen online, dus ik heb niets te scannen
- Anders…
0 stemmers
Ik zou echt willen dat we handscanners of scankassa’s hadden Vind dat altijd zo’n feestje als we ergens op vakantie zijn waar het wel kan
Als ik weinig boodschappen heb, zo’n zelfscan aan het einde. Als ik veel heb, een handscanner voor in de winkel.
Maar goed, ben verhuisd en kan nu voor niks anders meer kiezen dan Connie dus helaas
ik vind zelfscan bij AH to go heel handig maar met de handterminal ben ik 1 keer een paar dingen vergeten (en iets duurder wat ik maar 1x had per ongeluk 5x keer gescand) dus dat doe ik niet meer
Zelfscannen met de Appie-app op mijn iPhone.
Ben ik dan de enige waarbij zelfscannen nooit zonder issues gaat? Als ik het probeer kan ik uiteindelijk alsnog gewoon aansluiten bij Connie.
Ik denk dat ok echt zou afvallen als ik al die schappen af moest lopen om een product te vinden daarzo.
Ik woon ergens waar heel veel winkels en zaken free delivery hebben. Veel mensen laten dus boodschappen bezorgen maar dat gaat me echt te ver ofzo. Het is niet online ofzo maar gewoon aan de telefoon doorgeven en dan komt er een delivery boy dat bezorgen in de hitte… vind dat zielig ofzo
Heeft er iemand wel eens bij Picnic besteld? heb t nog nooit gedaan want ik dacht dat het net zoals bij de ah bezorgservice pas over x aantal dagen bezorgd zou kunnen worden maar lees net dat als je voor 22 uur bestelt ze de volgende dag al bezorgen
Ik sta in de wachtrij op 7689
Oh dat is balen!! Woon je in een grote stad? hier bezorgen ze ook nog maar sinds een aantal weken geloof ik
hoop dat je snel aan de beurt bent!
Ik hou echt van de AH. Overzichtelijk, ruim, geordend en ze hebben alles. Enige wat mij een laatste tijd een beetje agressief maakt is het fruit dat van mindere kwaliteit is. Heeft veel plekjes en beschadigingen en soms ligt 1/4 beetje weg te rotten. Zelfscannen is wel echt chil. Ben wel blij als ik weer thuiskom en boodschappen kan doen in mijn fijne AH.
Verder vind ik de jumbo ook wel relaxed. De Deen staat mij een beetje tegen, ik weet niet precies waarom. Lidl is qua kwaliteit echt wel goed en vind ik laatste tijd ook chiller assortiment krijgen ofzo (vooral toen met die bio en vega weken).
Ja ik! Vind 't echt heel fijn. Ze bezorgen idd snel, ze zijn supervriendelijk en als er ook maar iets ‘mis’ is met je boodschappen reageren ze top. Ze waren laatst 10 minuten buiten hun tijdvak met bezorgen en ik kreeg gelijk tien euro korting op mn volgende boodschappen. Ik was zo verbaasd. Je moet denken aan: tijdvak van 21:00 - 22:00, aangegeven bezorgtijd was 21:20 - 21:40 en ze waren er om 22:00.
Het fijne aan de AH is, dat als je een AH kent, dat je dan ook redelijk wegwijs bent in andere. Behalve bij een hier in de buurt, maar dat is echt een gare. Je komt binnen bij de pasta dan moet je naar rechts voor groente en fruit, dat loopt dood, moet je weer terug. Loop je naar achter op zoek naar koekjes, drie keer de winkel door, is dat schap ergens achter een schot. Kom je weer in een hoek die doodloopt, moet je weer terug lopen. Serieus, bij de meeste supermarkten hoef ik alleen langs de buitenkant voor de spullen die ik nodig heb.
klinkt goed inderdaad, ik ga het maar eens proberen!
Wat zijn jullie Ekoplaza aanraders?
Niks anders dan knapperige havermout. Echt lekker! Heel basic