Wat is jullie favoriete limonadesiroop? Mag met en zonder suikerrrr
Van teissere, lemon and lime en de sinaasappel (drink het met Spa rood)
Karvam Cevitam is sws mijn favoriet, vind Cassis en de Blends met citroen of framboos heel lekker!
Thanks iedereen heb ze bij de deka kunnen scoren. Meteen twee dozen. Kunnen we weed even vooruit.
Tesseire mojito! En dan met spa rood.
Van de aldi de aardbeien limonade siroop! En alle smaken van van Hooghoudt maar vooral citroen.
Slimpie bloedsinaasappel grapefruit.
Karvan cevitam grenadine blijft mijn favoriet. Het liefst met bruiswater.
Ohja superlekker is die, vooral met tonic. Thanks iedereen!
de vegan worstenbroodjes!
Net als bijna alle mensen die bij crisp bestellen vind ik de croissants echt heel erg lekker. Ook vind ik het drop van het beste drop ooit heel erg lekker en de goudse siroopwafels van Kamphuisen
De geitenbrie, tomaat/aubergine soep en als je vlees eet de varkensrillette!
super bedankt voor de tips, heb zojuist mijn bestelling binnen gekregen! helaas missen er wel twee soepen (oa die van jou @brum), maar zit er wel een blok geitenkaas, bakje olijven en extra zak croissantjes bij…? ben benieuwd hoe ze dit op gaan lossen! straks de croissantjes maar eens proberen
Oh wat gek, hebben ze je daarvan niet van tevoren op de hoogte gesteld? Ik heb ook een paar keer gehad dat een product er niet was, maar daar kreeg ik een bericht van op de ochtend van bezorging, en dat ze (gratis) een alternatief erbij hadden gedaan
Ik vind dat ze dat soort dingen altijd heel goed oplossen! Misschien hebben ze last van kerst-drukte
ik denk het! de croissantjes bleken een welkomskado (nu heb ik er 8, yes, ff mn buren blij maken) maar de rest was niet de bedoeling. ik krijg het geld van de soepen teruggestort. prima opgelost maar wel jammer, had zin in die soepen!
Ik zou ze eerst zelf proeven voordat je ze weggeeft. Ik deel ze liever niet
Weet iemand of de openingstijden van Albert Heijn (to go) online goed bijgewerkt worden? Ik heb morgen een overstap op Rotterdam Centraal en zie verschillende openingstijden staan.
Op de site van AH in ieder geval wel! Zou minder snel uitgaan van Google openingstijden.