ADE topic

Met je toverstaf en magic powder :smirk:

Ik voel me ook stukkie beter, ging vannacht sowieso want heb gastenlijst bij een feestje!! Net even een dutje gedaan dus ik kan er wel weer tegen aan :cool:

1 like

Ik ben net terug. Hoe vond jij het? Ik had niet echt de feestjesvibe, maar echt de concertvibe. En vond het zo raar dat er een kwartier niks was voor hij opkwam, en dat het publiek daarvoor eigenlijk ook niet echt warm werd gehouden. En dat hij een kwart voor de officiële eindtijd al stopte.
Weet niet, het was ok maar zou niet snel nog eens gaan.

Wie is er nog meer naar de getverrrrr?

1 like

Ik ben moe maar heb het bij wat bier gehouden :smile: lekker slapie nu. Jij niet denk ik?

Even ontbijten, naar huis reizen en dan slapen ja… ben kapoet.

1 like

Het is zo ver!!! Ik ga nog even boodschappen doen en me dan voorbereiden, outfit kiezen enzo. Ik vind het nog verrassend koud dus dat zal het vanavond ook wel zijn. Ik heb er zo’n zin in! :star_struck:

Nou precies dat. Het leek wel of ze tussen 1:30 en 1:45 de audio aan het fixen waren? Steeds heel zacht een stem door de luidsprekers die onverstaanbaar was? Nee niks van meegekregen! Wat rot.

Vorig jaar Sunnery James en Ryan Marciano. Was veel meer een feestje!

Ik nog steeds hahahahha

4 likes

Ik ga zo meedansen met Adev!

1 like

Pff vanavond avond 2 maar ben helemaal kapot. Zit met een dubbele espresso in de Mac. Volgende jaar hou ik het bij 1 dag hoor

1 like

Ik ga zo naar AMF, heel veel zin in!

1 like

Ik was bij een electro feestje in oost en ga nu naar een gratis feestje in noord :smile:

3 likes

Ik kén niet meer hahaha. De gedachte van morgenavond Marktkantine. I can’t

Ik heb dus ook echt een fucking grote blauwe plek + ei op mijn kuiten. Zat gister aan zo’n grote houten picknicktafel en toen zaten er blijkbaar teveel mensen op de tafel. Zakte die hele picknick bank dus in elkaar en klapte op mijn kuit. Ik nog naar de ehbo. Kreeg zo’n aliminium folie deken om voor de kou :joy:

6 likes

Wat vond je ervan? Ik vond het vooral zo DRUK, terrein was echt te klein voor zo veel mensen volgens mij
Ik ben ook nog wakker haha, heb vannacht bij een vriendin gechilld en lig nu voor pampus op m’n eigen bank. Lig al 2 uur muziek te luisteren, net gedoucht en ga zo lekker slapen

Ja wow ik vond het ook echt heeeel druk, daar ging ik echt niet zo goed op hoor hahaha. Verder vond ik het vooral in Cirque Mystique heel leuk!

Ik was naar Thuishaven geweest. Was leuk! Werd later op de avond wat minder, muziek werd wat minder en de mensen meer onder invloed, teveel botsen tegen elkaar aan. Zijn rond 21:45 weg gegaan wat prima was, waren er al een tijdje en moesten nog stuk terug naar huis.
Had graag naar Martin Garrix gegaan!

Ga je nog wel?

@oversized ga jij nog naar de school vanavond?

1 like

Ik heb zoveel zin in vanavond :smiley::smiley:
Mijn eerste en enige feestje deze ADE, terwijl de meeste mensen al uitgefeest zijn, moet ik nog beginnen haha

2 likes

Bijzijn = meemaken. Ik denk het wel, hoop vanmiddag nog even 2/3 uurtjes te slapen. Heb nog niet heel veel zin, misschien komt dat nog :joy:

Mijn halve kuit is inmiddels zwart

1 like

Nee, ik denk dat ik niet meer ga, heb komende week twee tentamens die ik echt even wil halen. Maar je weet t nooit bij mij, misschien vanavond even een study break even buurten als Elias draait. Was gister in m’n studeerpauze naar de loft gegaan voor twee uur haha. Ga jij wel naar de school vandaag?