100 dagen

Yes en de (vakdidactiek) colleges begonnen pas na een half jaar stage. Dat is een nieuw versneld traject wat ze nu uitproberen; in een halfjaar fulltime of in een jaar deeltijd je tweedegraads halen.
Vond het vreselijk haha

2 likes

Up! Ben benieuwd hoe het gaat vanavond.

Ik hoor het nu ja. Nog steeds sexy :sweat_smile:

Mooi om te zien dat de klas het gedrag van die ene jongen niet meer accepteerde, waar ze vorige afleveringen het nog grappig vonden

Die ene jongen die altijd met zijn mond open kauwgom zit te kauwen, aaaah. Zou daar echt helemaal gek van worden

Ja en dan die koptelefoonoortjes achter z’n oor en een jas aan, hoezo mag dat?

Sommige kinderen zijn echt zo irritant, maar goed dat ik geen leraar ben :hot_face:

Haha dat ‘doei Tim!’ als hij eruit gestuurd wordt. Zo herkenbaar van vroeger.

3 likes

En nu weer die jongen in gesprek met de leraren, gewoon dikke koptelefoon op??

4 likes

Ja inderdaad, dat herken ik helemaal niet van vroeger bij mij op school. En ook veel met jas aan/muts op/oortjes etc. Verbaas me er ook over

Ik vind vooral dat handen geven voordat je de les in komt heftig? Ik was helemaal niet recalcitrant vroeger, maar ik zou het daar wel van geworden zijn denk ik

9 likes

Ik heb nooit begrepen waarom mensen jas aanhouden. Het zit ook gewoon niet chill.

2 likes

Wauw, dat meisje bij Nicolaas, echt dapper!

12 likes

In elk lokaal hangt zo’n ding voor telefoons met vakjes, maar niemand lijkt die te gebruiken. :stuck_out_tongue:
Dat iedereen zo met die telefoons bezig is vind ik ook echt wel anders om te zien vergeleken met vroeger toen ik op de middelbare zat.

Ik vind het zelf wel goed in beeld gebracht en ik herken ook wel bepaalde momenten die ik heb meegemaakt als ik moest invallen in een groep 8 jaren geleden. :’)

Wat een leuke docent dit! (die van Economie) Ik wou dat ik vroeger zo’n docent had haha

2 likes

Kan me het knuffelen met docenten ook weinig voorstellen haha

4 likes

Ik vind dat eerlijk gezegd ook wel een beetje raar

1 like

Hoezo vind je dat heftig? Het is niet de norm, maar het is ook zeker niet ongebruikelijk.

Dat was het in mijn tijd (haha oma vertelt) wel. Ik vind het nogal geforceerd en het had voor mij denk ik een averechts effect gehad

2 likes

Ik weet niet wat ‘jouw tijd’ is maar in mijn middelbare schooltijd (tussen 2004 en 2009) kreeg ik inderdaad ook nooit een hand. Nu ik zelf in het onderwijs werk, zie ik het wel om me heen gebeuren en ik doe het zelf ook. Wel is het zo dat de docenten die dit doen - in ieder geval op de scholen waar ik voor werk - aanzienlijk in de minderheid zijn.

Ik doe dit als docent zijnde dus nooit omdat ik het gewoon ranzig vind haha. Al die puber jongens die hun handen niet wassen na het plassen/neus peuteren/ĂŒberhaupt niet zo hygiĂ«nisch zijn, nee dankje. Ga soms wel bij de deur staan maar dan meer van hoiiii haiiiii goed dat je er weer bent heyyy leuke pet maar doe m zo wel ff af

6 likes