1 april grappen

Haha, ik vind dit wel echt hilarisch :rofl:.

1 like

1 like

Ik ga de kids van groep 5 maandag een “algemene kennis toets” laten maken. Hier staat heel duidelijk op dat ze éérst alle vragen moeten lezen. Onderaan staat dan: goed gelezen, dit is een 1 april grap. Doe net alsof je al klaar bent met de toets en ga rustig iets anders doen. Laat niets merken aan je klasgenoten!

Er staan vragen in zoals; meet je zelf op met dit A4’tje (hoeveel A4’tjes lang ben je?) ga achter je stoel staan en weer zitten, et cetera. Ben echt benieuwd haha, want ze lezen vaak helemaal niet goed :’)

79 likes

Hahaha toen ik op de basisschool zat had mijn leraar dit ook gedaan! Iedereen was er in getrapt behalve ik :smirk: (ja ik ben trots) (en ja we hadden een hele kleine klas)

5 likes

Ik heb een stukje tape onder iemands muis geplakt terwijl ik zelf dus vrij ben op 1 april, hehehe.

18 likes
1 like

Ik ben echt zo’n zure feminist die dit een stomme grap vindt. Who’s with me? Is toch niks grappigs aan?

1 like

Is het niet gewoon een “parodie” op dat bier van Lidl dat voor écht mannen was? Met die reclame. Was dat Kornuit?

5 likes

Ja ik bedacht me die reclame leus net ook. Wat ik dus ook een stomme leus vind. Maar misschien is het dan inderdaad als reactie op, dat maakt het wel beter.

1 like

Ik had het ook gezien bij zeikschrift en zij had wel een goede reactie erop vond ik (“fijn, kannie wachten, ik maar mannenbier zuipen”)

Ik vind het voor 1 april juist wel leuk, omdat het natuurlijk de grootste onzin is. Ben het met je eens, maar ik vind dat hier de belachelijkheid juist een goede grap is. Denk alleen dat veel mensen het op een andere manier interpreteren en dan vind ik het dus wel stom
(Ik vind dus vrouwenbier een grap omdat gewoon bier echt niet voor alleen mannen is maar sommige mensen vinden het misschien juist grappig omdat ze bier niks voor vrouwen vinden)

Edit: nu ik dat van @Memoria lees vind ik het echt heel leuk (want ik kots van slogans als “voor echte mannen”)

6 likes

14 likes

1 like

Op facebook kwam van vakantie veilingen Plopsaland adult only voorbij.

2 likes

Ik vond dat filmpje zó onsmakelijk, hahaha

https://www.ad.nl/binnenland/wie-zijn-mond-voorbijpraat-over-koningsdag-krijgt-25-000-euro-boete~a56af89c/

dit is ook een 1 april grap, toch?

3 likes

Hahaha zo treffend, met een kanon schieten op een mug

1 like

Ik werk morgen niet, maar ik heb vandaag het scherm van mijn collega in Hoog Contrast gezet (via Alt+Shift+PrtSc), haha. Hij kloot me soms door gelijkaardige dingen te doen (beeldscherm draaien e.d.). M’n volgende idee is de instellingen van zijn muis wisselen, zodat rechts klikken links klikken wordt en omgekeerd.

10 likes

Iemand die ik ken beweerde hem te hebben gezien bij de AH! Ik heb hem zelf nog niet gevonden.

Jammer dat het een grapje is, leek me wel gezellig :smiley:

9 likes