Wie is de Mol? 2020 #2 (Deel 1)

De punten komen na de finale bij je score op (500 punten per goed beantwoorde vraag).

2 likes

500?! Dan kan er op het laatst nog veel veranderen in de poules.

1 like

Op wie zat Nadja eigenlijk? Ze had een joker ingezet bij de test dus dan waren haar antwoorden wel heel slecht?

Er zijn wel nieuwe biljetten dit jaar! Volgens mij is er nog maar 1 in beeld geweest en daar stond ellie op.

Nu al zin in de aflevering van morgen.

3 likes

Zijn we er al klaar voorrrrr? :smile_cat:

4 likes

Ja zin in :smile:

1 like

Zin in vanavond! Helemaal hyped voor dit seizoen!:grin:

Yes, ijs ligt al klaar in de vriezer!

Jaaa, vind het zo’n leuk seizoen dit keer, kijk er nog meer naar uit dan andere seizoenen.
Ben er nog alleen nog totaal niet uit wie ik het meest verdacht vind, en alle hints gaan ook nog alle kanten op. Heb maar gespreid.

1 like

Ik heb gespreid over Nikkie, Horace, Jeroen en Tygo.
Maar ik heb echt geeen idee. Heb meer gespreid over de mensen waarvan ik leuk zou vinden dat ze de mol zijn ofzo… Echt moeilijk. (Ik raad het ook echt nooit)

1 like

Ik zit er ook nog op 4. Twijfel of ik naar 3 ga…

Ik ben zo simpel he, maar vandaag echt al 3 x een intens geluksmomentje gehad door de gedachte “Oh ja, vanavond WIDM”.

7 likes

Hihi Jep.
M’n man: “vanavond WIDM zeker?”
“Jaaaa :heart_eyes:!”

Het is ook gewoon de deal: hoe dramatisch de dreumes ook doet met naar bed brengen. Ik mag widm kijken :joy:
De za avond is 100% voor de man :stuck_out_tongue_winking_eye::joy:

1 like

Haha ja ik zei ook tegen m’n vriend: jaaa zin in vanavond. Hij: ja lekker pannekoeken eten. Ik: neeeeee de mol!!

Ik heb nu Peggy, tygo en nikkie. Had eerst Ellie ook maar zag een theorie dat zij mogelijk er uit gaat vandaag.

Ja die theorie zag ik ook maar vind ik heel heel heeel ver gezocht.

Waar kan ik die theorie vinden haha of wil je het uitleggen in een spoiler?

Ik vind het wel een leuke theorie: het had te maken met de nummers van de test vragen die in beeld komen. Meestal komen een aantal vaste vragen in beeld (oa nr 20: wie is de mol) en nog een andere. Die andere vragen de nummers daarvan, correspondeerden de afgelopen twee afleveringen met de seizoenen van de afvallers, dus met de seizoenen van Tina en Nadja. Weet het nr even niet exact maar het nr van de vraag van vorige week was het nr van het seizoen van Ellie, wat er op zou wijzen dat zij de volgende afvaller is

2 likes

Ik hoop dat deze theorie klopt

7 likes