Wie is de Mol? 2020 #2 (Deel 1)

Huh jullie tv gaat sneller dan de mijne denk ik :pensive:

1 like

WACHT GAAN WE HET ZO HOREN DAN?! Ik was hier psychisch niet op voorbereid mensen

2 likes

Nee

1 like

Snap er niks van. Als dit de finale was, was het wel een behoorlijke anticlimax. Mijn vader zegt finaletest als in dat die bepaalt wie er naar de finale gaat maar dat denk ik niet hoor. Ook niet gezien hun reactie

3 likes

ik mag toch hopen dat er nog wel iemand uitvliegt he!

3 likes

Nee er komen toch nog twee afleveringen?

Damn wat een slechte laatste aflevering. Zo niet finale waardig

3 likes

Maar is dit de finale dan want dat is wel een hele saaie aflevering dan

3 likes

Idk ik kijk dit seizoen voor het eerst :joy:

1 like

Nu zal dan toch de cliffhanger komen en dan volgende week de uitslag?

4 likes

Volgens mij wordt het dan verdubbeld, dus als je 1500 vindt wordt het 3000, maar omdat het geld uit de pot is win je uiteindelijk 1500.

Dus stel dat je 1500 inzet en 1000 vindt dan wordt dat verdubbeld naar 2000 en win je dus 500.

2 likes

Ik snap jullie verwarring niet, ze maken de finale test maar dit is nog niet de finale

1 like

Meestal is dat bij die terugkijkaflevering dus pas als ze ook horen wie de mol is.

2 likes

Mijn kat ook :joy: hij viel van de bank

4 likes

Twee mensen al op Rob

Dat heb ik wel gedacht met de mat van Nathan. Dat daar een mollengezichtje onder zat

6 likes

Niemand verdenkt Nathan dus

Huh maar er gaat dus niemand naar huis? Wat een anticlimax zeg…

Ik vind het ook vreemd dat ze nu de test maken terwijl ze in de finale nog een ingeving kunnen krijgen?

Ze hebben wel geluk gehad dat leonie eruit ging de vorige keer anders zat iedereen nog steeds op haar in de finale

4 likes

Dus Mil, Nathan en Buddy op Rob, Rob op Buddy. Wat nou als Nathan de mol is? Wint dan niemand?

1 like