Hahaha wat verschrikkelijk Helemaal omdat je je dan zo gaat focussen op het feit dat hij kan gaan praten zorgt er al voor dat je je rot schrikt
We hadden net een RAT in de schuur. Hou op met me!! Ben er helemaal zenuwachtig van
Hij zit nu opgesloten in de badkamer! In ieder geval kan ik dan rustig slapen vannacht. Vraag me echt af waar die ineens vandaan kwam. Nou ja probleem voor later.
Kan je het proberen met een glas en een papiertje? Zo zet ik insecten altijd buiten.
Ik zit series te bingen en pizza te bestellen om half 1 s nachts alsof ik vakantie heb… Heb ik ook ware het niet dat ik om 11 uur bij de psycholoog een afspraak heb. Oops
Ooh goed idee pizza😬
Ik dacht dat mijn elektrische deken kapot was maar hij stond op 1 ipv 3
Mijn vriend kreeg van zijn werk als kerstpakket een douglas bon van 50,-.
Nu ben ik aan het twijfelen of hij een parfum gaat kopen of een estee lauder double wear
Bah, ik kan niet slapen. Ik ben denk ik blij als deze dagen over zijn ofzo. Misschien ook wel corona stress en gewoon last van m’n benen.
Nou, ik wacht nog steeds
Edit: Hij is geannuleerd dus nu heb ik vloekend een van mijn fancy bakjes pesto aangebroken en mag ik morgen nieuwe halen.
Ik ben net uit mn comfortzone gestapt om te vragen of mn buren wat zachter kunnen doen.
Ze lopen nog steeds te schreeuwen
Oh top, wakker worden met een koortslip.
Er lijkt een hele grote brand te zijn bij een crematorium in de buurt. Ik blijf maar sirenes horen
Brand in het crematorium is niet zo heel gek. Hopelijk valt de schade mee
Ik vind dit echt een 2021-streek, wat een kutjaar is het ook
Straks nog wateroverlast in een zwembad, het moet niet gekker worden.
Ik ben met twee koffers onderweg en het is echt walk of shame, de busschauffeur weigerde zelfs om goedemorgen te zeggen of de deur volledig open te doen waardoor ik me door de deur moest wurmen met koffers en al.
Mensen weten niet waarom ik reis, dus laat je judge maar even achterwege
En al was het frivool en heb je 2 koffers omdat je jezelf 4x per dag wil omkleden dan is dat ook helemaal een valide reden en moet die buschauffeur niet zo dom doen.
Haha nee dat klopt, maar wel als er tig brandweerwagens nodig zijn
Ik heb mijn automatisch antwoorden vast aangezet want ik weet dat er vandaag een mail gaat komen waarvan ik geen zin heb om hem op te pakken
Na een paar maanden zoeken en heel veel wachten heb ik 3 januari eindelijk een intake gesprek om onderzoek te laten doen naar welke stempel ik nou heb <3