Een goede vriendin van mij kan haar vader met kerst niet zien omdat hij met kanker in ziekenhuis ligt en zij positief getest heeft op Corona. Volgende kerst haalt ie waarschijnlijk niet. Waarom is het zo oneerlijk en waarom is deze kut pandemie er. Mensen die zeiken over dat ze niet kunnen sporten/winkelen echt rot op, dat kan er bij mij echt even niet in nu
Ja echt armoe dit jaar. Ik baal ook echt dat ik geen extra dagen vrij heb genomen in deze tijd
Pff lees net dat er in afghanistan 23 miljoen mensen honger lijden en t alleen maar erger gaat worden. Dan lijken je eigen problemen zo klein.
En snap niet dat er geen giro iets actie hiervoor is en t niet meer in t nieuws is.
Ik zie het eigenlijk best vaak op het journaal. Maar wellicht zijn vanwege de Taliban mensen huiverig om te geven.
Thanks to TikTok dat mân gift wrapping game echt on point is dit jaar. Het heeft me wel 2,5 uur geduurd om alle cadeautjes in te pakken en alle videoâs minstens vijf keer te bekijken
Damn heel leuk dat ik begin deze week al had besloten dat het vakantie was maar nu moest ik natuurlijk ALLES wat ik de hele week niet had gedaan alsnog vanavond doen.
Anyway nu echt vakantie en port en de dartsklassieker Barney vs. Cross, 2021 is nu echt afgelopen
Hahah shit héérlijk.
Leuk potje, maar raya mist wel veel zeg
Ja maarja die man is ook al jaren met pensioen natuurlijk
Niet!!! Echt dat is mijn grootste ergernis aan die maskers gvd. Ik zie met maar ook zonder niks (-5 ). De laatste paar weken riskeer ik maar gewoon mijn leven terwijl ik door de supermarkt loop hopende dat ik niet ergens tegenaan loop en geen macaroni meeneem ipv spaghetti.
Ja, hahahq net nog ff de terugblik op zân uitgebreide afscheid
Er zit een fucking wesp in mijn huis!! In december!! En hij wil niet weg Ik durf zometeen echt niet te slapen als hij nog in huis is. Geen idee waar die ook vandaan komt en hij blijft stilzitten op de lamp in de keuken.
Ahww ik kan echt zoân medelijden hebben met van Barneveld met zân puppy ogen
Compilatiealbums tellen zeker niet
Na mijn sporttraining dronk ik een biertje en ik had ineens geen last meer van mn spieren
Ja ben toch een beetje op Rob Cross, dus ja.
Dat commentaar ook nu haha. Maar ik zou ook huilen als ik Barney was
Ja dat kan ie echt goed!
Ahw nu ligtie eruit hij was echt mega teleurgesteld
En dan hadden dit jaar de scholen open kunnen blijven, want dan zijn alle opaâs en omaâs geboosterd tegen die tijd. Ik zeg win win. Heb het voorgesteld aan Rutte en Hugo, maarja die Slob werkte tegen he, had niet anders verwacht van een CU partijlid, kerst verplaatsen
Opzuigen!