Wat je even kwijt wil #57

Vanuit een feministische oogpunt is GoT ook best problematisch. Helaas kwam daar pas later aandacht voor.

6 likes

Het afgelopen kwartier is er 3 keer wat door de brieven gekomen. Twee keer een brief + acceptgirokaart van verschillende kerken en een kerstkaartje van de buurvrouw.

Zo heb ik een familielid die hun kinderen niet naar Disneyfilms laat kijken om die reden.
Ik ben zelf ook gelovig opgevoed maar mijn ouders vonden het alleen belangrijk dat je goed was voor je medemens en voor de rest boeide het ze niet wat je deed, zolang je geen rare dingen die iedereen raar vind deed.
Sommigen nemen die bijbel zo letterlijk dat het ze beperkt op alle vlakken.

2 likes

Nou Hunchback of the Notre-Dame kan ik ook niet echt een pro kerk film noemen

Hoe vertel je dat je een pauper bent zonder te zeggen dat je een pauper bent?

-Vandaag isolatiefolie achter de verwarming gedaan, die zichtbaar is. Het zilver steekt ver boven de verwarming uit :joy: idc

1 like

Waarom niet? De vijand in die film is een extremist maar de boodschap daarbuiten komt ook op naastenliefde neer. Ik vind het juist goed dat ze laten zien dat in kerken/religie veel mensen zijn die er niks van snappen en het gebruiken in de kwade zin.

1 like

Zo laat pas :worried:

1 like

Ik ben me aan het verdiepen in de wereld van luchtreinigers/luchtbevochtigers en jemig, wat een parallel universum. Wil ik dit echtttt

Ik heb die sneeuwmannen koekjes gekocht, zo lekker. Had ik het maar niet gekocht :crazy_face:

3 likes

Ik vind ze echt lekker maar ook een beetje misselijkmakend, je wil ze bingen maar na 2 koekjes is t eigenlijk al een beetje heftig maar wil toch nog eentje nemen.

4 likes

Nieuwe Sissi? Heb blijkbaar iets gemist! Looove de oude Sissi films!

3 likes

Jaaaa!

7 likes

Ik denk dat dit echt enorm gaat tegenvallen, niks kan toch tippen aan de films

6 likes

Rond kerst zijn onze cliënten altijd zo lief.
Vandaag een pakket van Rituals gekregen (die ze overigens voor het hele team hadden gehaald)
Zo lief :heart::heart:

12 likes

Gescheiden blijven kan bij ons niet (2 kamers, je moet door de ene kamer om in de andere te komen, 45m2), dus we gaan het gewoon samen gezellig maken inderdaad. Heb de vriezer al volgegooid met lekkers, en twee flessen champagne gehaald voor oud en nieuw, dus komt wel goed :grinning_face_with_smiling_eyes:

Maar je hebt het wel mooi gedaan!

@Vaiana was sneller door mn after work to do list heen dan ik dacht, dus heb toch kunnen kijken :grin:

4 likes

Omg die gif! Hahaha

1 like

Werd vandaag gebeld en er werd mij een nieuwe opdracht aangeboden, maar ik heb al iets lopen dus ik heb geweigerd. Maar hij probeerde mij nog over te halen met ‘je mag fulltime vanuit huis werken!’. Sorry gast dat doe ik al, net als half Nederland. :joy: Zou het eerder vreemd vinden als ik níet thuis mocht werken.

10 likes

Nondeju ze zijn hier weer lekker hard aan het knallen. En ook echt van die zware dat ik het voel trillen terwijl ik op de bank zit

Mijn vriend was op de fiets naar zijn late dienst, maar tijdens het werken heeft hij zijn enkel verzwikt dus ik zou hem ophalen met de auto. Alleen blijkbaar loopt het last minute nog heel erg uit dus ik zit hier al een half uur in een steeds kouder wordende auto :tired_face:

1 like

Dat bestaat niet meer

3 likes