Wat je even kwijt wil #57

Ik heb kerstkaarten verstuurd. En nu denk ik shit heb ik niet kaarten naar de verkeerde gestuurd. Niet dat er schokkende dingen op staan maar is toch lullig als er een andere naam op staat.

Ik sta op het punt een michael kors tas te kopen met logoprint, dat bekende voyager model ook nog. Op een schaal van 1 tot 10, hoe tokkie ben ik dan.

11 maar lekker doen meid boeie

37 likes

Ja wat @Luzarl zegt, als je het zelf leuk vindt, wat maakt het dan uit wat iemand anders vindt

3 likes

Ja daar moet ik eigenlijk wel schijt aan hebben. Of niet. Ik vind die tassen echt mooi, maar ook de echte zien er soort van uit alsof het namaak is? Weet niet goed hoe ik dat moet omschrijven eigenlijk.

Als iemand een (tassen)merk kent dat ook een beetje in die stijl maakt voor ongeveer dezelfde prijs houd ik me aanbevolen though.

Rot vuurwerk, elke rot dag opnieuw vanaf uur of drie (als je helemaal pech hebt in de ochtend al). Zo klaar ook met december gedoe

11 likes

Als ik dit soort dingen zie dan geloof ik gewoon niet in t universum. Want hoe kunnen ze dat in godsnaam weten.

3 likes

Ja dit! Ik was net een rondje lopen en iemand stak vuurwerk af vlakbij. Kom net binnen en mā€™n haar stinkt gewoon letterlijk helemaal naar rook nu zoveel stank kwam er vanaf.

15 minuten bewogen (geĆÆmproviseerde workout) en echt helemaal kapot mā€™n keel brandt en mā€™n hart bonst, omg ik mĆ³Ć©t hier echt wat aan doen, dit is niet normaal op je 25e

2 likes

Kut he. Ik had zaterdag avond bijna een paniekaanval door iets anders, superlaat gaan slapen, slaap ik eindelijk schrik ik me rot van knallen. Vandaag nog met de psycholoog over gehad dat ik die harde geluiden zo niet trek

1 like

Pruttelende ragout, een haardvuurtjeā€¦ whatā€™s next?
Enā€¦ nu moet ik kiezen wat ik ga kijken :sob:

1 like

Er was zostraks iemand die 50.000 euro doneerde bij serious request, echt mucho respect

5 likes

Het is op hun youtube kanaal. Dus op je telefoon de ragout van 24Kitchen en op de televisie het haardvuur van SBS6

2 likes

Maar iehl een ragout die zolang pruttelt is echt :nauseated_face:

3 likes

Ik vraag me elke December weer af hoe we hier zijn beland zo snel en waarom dit nooit zo voelt met bijvoorbeeld het aanbreken van de 1e mooie lenteweken.
Het voelt echt alsDECEMBEr,janfemaartaprilmeijunijuliaugsepoktobernovDECEMBER.

17 likes

Ok ik ben wel benieuwd naar de nieuwe Sissi. Ook al voelt het als vreemdgaan :sweat_smile:

3 likes

Ik kijk hier helemaal naar uit, hopelijk is het makkelijk terug te zien. Ben als kind wel eens ā€˜ziekā€™ thuis gebleven om sisi te kunnen kijken.

4 likes

31 december is het zo ver en eerder als je npoplus hebt

Sorry als ik nu gelovigen beledig maar mijn vriend had net een vriend op bezoek en die kijkt geen game of thrones omdat hij de inhoud zo goddeloos/onzedelijk vindt dat ie dan het gevoel heeft dat ie niet meer met een schoon geweten in de kerk kan zitten :sob: en hij vindt het wel een hele leuke serie. Lijkt me echt een zwaar leven

5 likes

Dat je in de kerk zit en bij het zien van de priester blijkbaar denkt aan Game of Thrones vind ik dan weer bijzonder :joy:

Edit: of hij is bang dat de boel wordt opgeblazen, kan ook.

2 likes