Wat je even kwijt wil #57

Oke ik heb dit inmiddels gekeken en ik kom niet meer bij de Body Shop man :sweat_smile:

Ik weet niet meer wie hier tipte dat het kerstassortiment bij Jumbo 1+1 is. Maar thanks! Ze hadden nog megaveel sneeuwpoppen en kaneelsterren hier dus heb een voorraadje meegenomen.

5 likes

Ik heb vakantieeeee. Was er zo erg aan toe, heb dit hele jaar maar 1 keer vakantie gehad en nu heb ik vrij tot 10 JANUARI :tada: zo blij

54 likes

Geniet ervan! :sunglasses:

3 likes

Ik heb net heerlijk 1,5 uur gewandeld met mijn vader

2 likes

Ah wat rotā€¦ Mijne is ook gisteren naar de UK gevlogen, maar wij wonen samen, dus ik mag gezellig mee in quarantaine straks. En onze O&N plannen vallen daarmee dus ook in het water. Hij was al 4 jaar niet geweest voor kerst dankzij ex en vorig jaar corona, en al bijna twee jaar sowieso niet ook danzij corona, dus vind het terecht dat hij toch gegaan is, maar nu moet ik ook 2 weken binnen blijven en dat is wel een beetje jammer natuurlijkā€¦

0 graden is echt een fijne temperatuur om boodschappen te gaan doen en je thuis te realiseren dat je sleutels nog op tafel liggen :+1:t4:. Gelukkig heb ik koekjes.

10 likes

No shame in my Netflix game maar ik kan niet wachten tot ik vanavond weer kan cringen bij alle outfits etc in het nieuwe seizoen van Emily in Paris.

25 likes

Ik heb eindelijk besloten welke master ik volgend jaar wil gaan doen en ik voel me zo opgelucht. Masterkeuze was echt een grote stressfactor in mā€™n leven

42 likes

Same!!! :heart_eyes:

3 likes

Vorig jaar op het forum gelezen over spijs uitsmeren over je plakje kerststol. Echt beste idee ever. Degene die dat postte ben ik eeuwig dankbaar

8 likes

Vanavond? :heart_eyes:

2 likes

Je kan ook nu al kijken.

2 likes

OMG YES!

Oh nee, eerst Hawkeye kijken

1 like

OMG Hawkeye :hearts: Ik heb helemaal geen tijd vandaag :sob:

1 like

Ik kan het voor je spoileren :smiling_imp:

Ik heb ook geen tijd voor forum (ik kan mezelf best goed voor de gek houden :sweat_smile:)

2 likes

ik heb een pakketje onderweg van de grootverpakking ginger shampoo en conditioner :sleepy:

wat kunnen we nog wel gebruiken??

Alleen nog maar oil cleansen met olie van de zonnebloemen in je tuin :woman_shrugging:

4 likes

Het staat er inderdaad al op! Heb vanavond pas tijd om te beginnen (of eigenlijk ook niet maar ja) :sob: