Wat is er met Lush dan?
Nee ik was nooit mijn haar. Ik ben langharig djembétuig dat transformeert in een weerwolf tijdens Full Moon-parties.
Nee, ik ben zo’n ginger the Body Shop persoon. Ook een kutmerk maar mijn hoofdhuid trekt dit nog wel. Maar wel lachwekkend want ze hadden de boot gemist en toen moest die vrouw mij allemaal dingen vertellen bij de kassa ‘milieuvriendelijke verpakking, dit is vegaaaaan!!!’, duurzaam blabla’.
(Van The Body Shop zijn ruim voor corona al tig winkels ongeheven en ze liepen achter de feiten aan.)
Ik heb hem zelf nog niet gekeken maar deze staat nog in mijn to watch list op YouTube. Blijkbaar zijn alle zeepbedrijven trash?
Ik weet dat je het niet verkeerd bedoelt hoor! Maar soms is het gewoon irritant wanneer mensen zeggen dat kleding ruim valt of ook past bij brede heupen/ronde billen/stevige dijen, terwijl dat het probleem niet is. Dikke mensen hebben gewoon grote maten nodig (die er vaak niet zijn)
https://www.reddit.com/user/Lush/comments/rd9jvl/hey_everyone_im_jack_constantine_bath_bomb/
lees dit maar, een ask me aything met de zoon van de bedenker
en:
Heerlijk! daar ga ik morgen voor zitten met mijn LulaRoelegging aan en mijn vegetarische borrelplank in TupperWare.
Bedoel je niet je ~charcuterie~
Wat??? Ik ken alleen Charizard. Ik had een turtelio nodig om te begrijpen wat dit was.
charkutterie
Klinkt als een perfecte donderdag! Ik bedenk me net dat ik vandaag alle tijd heb (kan m’n huis niet uit vanwege de loodgieters die er zijn) dus ik denk dat ik 'm zo ga kijken haha
Nou gelukkig heeft niemand meer reuk door de rona
(Hopelijk is de lokale werfzeep wel ok…)
Ik heb 1) gesport 2) in de ochtend 3) in de vrieskou 4) nog voordat ik koffie had gedronken.
Nu heb ik toch wel zoveel karmapunten opgebouwd dat ik nooit meer hoef te sporten en ook niet hoef te werken vandaag vind ik.
Ik heb ook vaak geen inspiratie op het moment dus ik had laatst voor het eerst een bestelling bij crisp geplaatst en daar wat kant en klaar maaltijden bij gedaan. Tot nu toe is alles lekker!
Ik mocht vroeger van mijzelf geen psychologie studeren, maar soms ben je als docent ook zowat een psycholoog en een coach in één. Alleen heb ik nu een vakantiecoach nodig om het werk naast mij neer te kunnen leggen.
Gisteren met collega’s online WIDM gespeeld en we overruleden de mol, waardoor ze eigenlijk weinig kon saboteren. Soms is het toch wel handig dat ik ontzettend chaotisch ben, dat anderen er geen vat op kunnen hebben.
@Vaiana I know maar het is officieel ook zo’n type firma.
Nou Tupperware is wel echt chill
Ik vind dit kwetsend
Mijn werk: “Einde van het jaar, er moeten nog even snel 273646 dingen ingeleverd worden.”
Mijn hoofd : “tralala bijna einde van het jaar tralala rustig an”
Ik ook, ik haat dit soort mensen.
Jij bent opgestaan vandaag, jij hoeft ook niks meer te doen! Alles wat er nog gebeurt dit jaar is een January problem. Iedereen heeft vakantie vanaf nu! Heb ik voor jullie geregeld
Dat is echt super vet!