Zout eten. Gewoon kristallen. Himalaya zout is het lekkerste en de vlokken moeten zo groot mogelijk zijn. Het is net chips.
Hoeveel paar schoenen heb je en hoeveel schoenen uit je collectie daar je daadwerkelijk?
Zout eten. Gewoon kristallen. Himalaya zout is het lekkerste en de vlokken moeten zo groot mogelijk zijn. Het is net chips.
Hoeveel paar schoenen heb je en hoeveel schoenen uit je collectie daar je daadwerkelijk?
Crime Scene: The Vanishing at the Cecil Hotel
Als morgen (of nouja maandag) alles kon en je mocht starten met je droombaan wat zou je dan gaan doen?
Real housewives of Beverly Hills
Mayo of frietsaus?
Mayo jongeeee e
Sporten of sport kijken?
Sport kijken!
Wat is het leukste wat er vandaag tegen je gezegd is?
Niks, heb niemand gezien vandaag.
Wat is je favoriete plantje in je huis?
Mijn Albert Heijn-monstera in de woonkamer. Die doet het goed en is lekker groot.
Wat is het mooiste boek dat je ooit las?
Heksenkind
Liefste wat iemand ooit voor je heeft gedaan
Een relax/verwen pakketje maken toen ik echt er even doorheen zat. Zag het ook totaal niet aankomen.
—
Wat is je favoriete seizoen?
Zomer!
Hoe laat ging je gisteravond naar bed?
Half 11 geloof ik.
Wat eet je meestal als ontbijt?
Twee broodjes met pasta of met hagelslag. Heel erg saai.
Wat is je favoriete ritueel van de dag? En hoe ziet dit eruit?
Mijn eerste kopje koffie van de dag (espresso uit een percolator) of de hond voor het slapen gaan instoppen (op de bank leggen, knuffelen voor het en vertellen dat ik van hem hou).
Als je nu gratis een halfjaar een minor zou mogen/moeten doen, welke zou je kiezen en zou het je leuk lijken?
Ik zou waarschijnlijk een minor Spaans of Italiaans kiezen. Leek me altijd al leuk om een van deze talen te leren.
Wat is de verste plaats waar je ooit al naartoe bent geweest?
Brattleboro Vermont. Ging een vriendin opzoeken.
Welke sport zou je graag goed kunnen?
Technisch is het een sport, dus het lijkt me echt gaaf als je goed kan racen.
—
Wat kon je als kind heel goed wat je nu niet meer zo goed kan?
Skeeleren, ben echt een stijve hark/angstig nu waardoor het snel zeer doet in m’n voeten.
Wat zet je op tafel als er vrienden/vriendinnen komen borrelen qua hapjes?
Wat verschillende hapjes. Olijven, kaasjes, wat toastjes met verschillende smeersels etc.
Wat is je favoriete musical?
Heb nog nooit naar een musical gekeken, dus geen enkele.
Wanneer je terug naar je kindertijd zou mogen gaan welk moment van toen zou je graag opnieuw beleven?
Dat ik met mijn vriendjes & vriendinnetjes als verjaardagsfeestje naar zo’n klimparadijs ging, helemaal geweldig vond ik dat toen.
Wat is je beste kringloop- of tweedehandsvondst ooit?