Vind het wel heel irritant dat we morgen niet 21 uur spelen, is zoveel handiger
Oh ik vind 18.00 uur dus echt veel beter. Bij 21.00 uur kan ik niet meer 8 uur slapen erna + lig ik eerst vaak nog wakker van de adrenaline. Maar eigenlijk zou 20.00 uur ideaal zijn. Ik zou dit tijdstip ook echt willen voor CL en EL.
Om competitievervalsing te voorkomen. En het ook leuk te houden, zeker in de poules waar het nog ergens om gaat, stel dat je weet na de wedstrijd van 6 uur dat je aan een gelijkspel bijvoorbeeld genoeg hebt, zul je misschien minder geven dan wanneer je moet winnen. Nu moet iedereen gewoon alles geven.
Helemaal eens, vind 18:00 echt net niet, onhandig met eten en met werk. Doe mij maar de 21:00 wedstrijden
Weet iemand hoe wordt bepaald tegen welke nummer 3 Nederland moet spelen in de 8ste finale? Ik kan alleen vinden: Derde Groep D/E/F. Maar er ik ook een andere wedstrijd waar staat Derde Groep A/D/E/F. Hoe wordt bepaald welk team wanneer speelt?
Daar is een heel schema voor, wat in dit artikel genoemd staat: https://nos.nl/l/2385729
Er gaan vier nummer 3’s door naar de volgende ronde en welke vier dat zijn bepaalt dus tegen wie Nederland (en België ook trouwens) speelt in de volgende ronde. Het zou in ons voordeel zijn als van poule A de nummer 3 niet doorgaat, zodat wij niet tegen de nummer 3 van poule F (waarschijnlijk Frankrijk, Duitsland of Portugal) hoeven te spelen.
Dank je!
Aah dus als zwitserland en turkije straks gelijk spelen zou dat voor ons heel goed uitkomen toch?
Klopt!
Mijn voorspellingen voor straks:
Zwi Tur 2-0
Ita Wal 3-0
Zal wel weer niks van kloppen
Ik vind het volkslied van Italië zo geweldig, he. Lekker bombastisch
En ze zingen het ook met volharding. Ben benieuwd of we weer vuurwerk krijgen
Je krijgt bijna medelijden met de Turken
Echt kut dat Zwitserland t zo goed doet
Ik wil Frankrijk/Portugal echt graag vermijden
Yes!
Die Turken moeten zich in de rust echt even herpakken en terugkomen als beesten
oe rode kaart voor Wales
Zwaar zeg! Genoeg wedstrijden afgelopen dagen gezien dat het bij geel bleef. Alhoewel ik wel snap dat het tot een gebroken enkel kan leiden en daarmee mogelijk einde voetbal carrière van diegene.
Ik keek tot nu toe zwitserland - turkije maar ga toch maar zappen naar de andere wedstrijd denk ik. Vind deze niet veel aan en het ziet er met deze stand ook niet al te best uit voor NL…
Yesss en nou de volgende!