Voetbaltopic #2

Vanwaar alle haat hier voor Portugal?

1 like

Geen haat hoor! Heb zelfs Portugese familie dus moet technisch voor ze juichen. Maar vind wel leuk dat Duitsland als underdog er in ging en elke analyst en zijn moeder het er over had hoe het team niet klopte en ze nu een van de favorieten van de mat spelen

2 likes

Dat ene wk of ek (geen idee) zit nog steeds diep bij mij hahah

1 like

Oeps :grimacing: :grimacing:

1 like

:joy::joy:

En ik ben niet tegen Portugal maar voor Duitsland.

Mooi doelpunt dit!

1 like

Ohh, ja ik zie Duitsland nooit als underdog. Niet te vertrouwen die Duitsers.

Vind die Ronaldo gewoon een vreselijk type die denkt dat ie god is :no_mouth: De rest van het team ken ik niet eigenlijk. Maar sowieso Duitsland > Portugal.

2 likes

Nee ik normaal ook niet! Maar vond niemand echt positief over ze en over hun spel. Maar de spanning komt er door het doelpunt net wel weer in :partying_face:

1 like

Hahaha jij bedoelt die ene met al die rode kaarten en die fittie met Bouhlarouz?
WK 2006 volgens mij. Die is bij mij inderdaad ook gevoelig :joy:

4 likes

Die spanning mag van mij ook wel, ze moeten wel blijven werken voor de winst.

1 like

Die inderdaad! Was denk ik het eerst tournooi wat ik echt bewust keek (was toen 10) en die wedstrijd heeft echt veel indruk gemaakt op mij hahah

2 likes

Ja en stiekem hoop ik nog op een gelijk spel voor mijn poule punten

1 like

Heerlijke wedstrijd :heart::heart:

2 likes

De arrogantie en speelstijl van een aantal spelers van Portugal, de air van wij komen dit klusje wel even klaren. En idd, WK 2006 zit me ook nog dwars, als NL toen doorgegaan was zou ik met mn vader naar het oranjeplein gaan bij de volgende wedstrijd en dat feest ging dus ook niet door

5 likes

Dat was een aardig schot

1 like

De wedstrijd blijft wel spannend, ook al staat Duitsland met twee doelpunten voor.

2 likes

Het is een leuke wedstrijd. Straks Spanje Polen.

1 like

Haha ja hè. Zit op puntje van de bank. Nog drie minuten!

2 likes

Echt blij dat Duitsland zo lekker bezig is vanavond :de:

4 likes

Heerlijke pot :heart_eyes:

1 like