Vlaamse Boer zkt Vrouw - De Wereld Rond

Ahhh ik vind het echt zo leuk om iedereen zo verliefd te zien. Of althans de meesten dan. Bij Sarah en Davind word ik toch wel een beetje ongemakkelijk. Dat geplak aan elkaar steeds. Maargoed ik ben zelf dan ook totaal niet zo :sweat_smile: Ben wel benieuwd of het bij hun echt stand blijft houden. Voor nu lijkt het vooral of Sarah hem leuker vindt dan andersom. Ook wel bijzonder dat hij dan wel David <3 Sarah in het zand schrijft maar daarna zegt dat hij nog niet echt verliefd is. Waarom schrijf je dan zoiets op denk ik dan?

Vind Lucas en Tristan ook echt leuk samen! Zo leuk dat het nu toch wat meer begint te worden tussen hun. Moest wel even lachen toen ze het “wakker worden” filmden en Tristan de rolluiken omhoog deed vanuit bed. Zn haar zat zó perfect. Zo kan die niet wakker zijn geworden. Zou me niks verbazen als de filmploeg niet eerder binnen mocht dan wanneer hij z’n haar goed had gedaan :laughing:

En de kus van Veere en Thibaut was net zo’n filmkus haha. Zij is nog wat terughoudend en voorzichtig, althans zo komt het over. Maar dat komt misschien ook door de camera’s.

Ben heel benieuwd naar de reĂźnie volgende week!

4 likes

Ik ben ook weer bij!

Die grapjes (?) over op de bank slapen vind ik altijd zo suf.
Ik moet me soms ook wel bedenken dat ze elkaar echt pas een week kennen. Als iemand dan zegt ‘ja ik denk dat ik je nog wel wil zien hierna’ denk ik echt ‘huhhh ja tuurlijk je hebt toch een relatie!?!’, maar voor hun gaat het natuurlijk supersnel allemaal.

Ik vind Dries en zijn vrouw echt van die typetjes, net Peppie en Kokkie. Die stralen 0% liefde/seks/aantrekkingskracht uit samen.

In tegenstelling tot Lucas en Tristan, daarvan word ik echt blij! Ik was bang dat het teveel zou botsen, maar ik denk dat ze leuk aan elkaar gewaagd zijn. Echt een leuk stel.

De vrouw van David claimt teveel denk ik, die plakt meteen zo aan hem, volgens mij wil hij het liever wat lichter en vrolijker houden.

Ik vind Frits en Thibaut eigenlijk best okee nu! Thibaut flirt tenminste wel echt met Veerle, hij is niet zo’n stijve hark. Veerle komt wel oppervlakkig over nog maar ik denk ook dat dat door de camera komt. En wow die kus was wel heel filmisch inderdaad!

En Frits blijft een sul met z’n kinderlijke gedrag (hotel mama enzo), maar hij komt eerlijk over en stelt zich kwetsbaar op. Ik denk dat hij wel lief is voor Hanne!

Bart en Celine blijven gewoon voor altijd samen, perfecte match.

Benieuwd naar de ontknoping volgende week!

Ik denk Dries en David niet, de rest wel samen.

4 likes

Ben ik de enige die dacht een gewone kus zou mooier zijn geweest op beeld dan die tongzoen van Thibaut en Veerle? :sweat_smile:

1 like

Dit is ook leuk!

https://www.hln.be/showbizz/boer-zkt-vrouw-afvaller-roy-is-nu-samen-met-een-andere-jongen-van-de-speeddate-er-was-meteen-een-klik~abd70a5f/

9 likes

Ahh wat leuk!

Ik vond de afl ook echt heeeeel leuk.

Mijn gedachtes:

• Sarah vindt David leuker dan andersom, David geeft het een serieuze kans maar zijn gevoel groeit helaas niet.
  • Tristan en Lucas zijn gewaagd aan elkaar, ik denk dat ze nog wel samen zijn maar ik zie in de verdere toekomst een bom barsten. ps ik vind Tristan ietwat creepy, te dwingend.
  • Dries en dinges, ja nee dat wordt niks, het eindigt in ‘ja we zijn gewoon goede vrienden nu’ (lees: we spreken elkaar 1x per kwartaal via de app, next)
  • Veerle en Thibaut, leuk om te zien dat Veerle opener wordt. Ik vergeet idd ook steeds dat zij elkaar echt nog maar kort kennen. Ik voel het toch niet helemaal tussen die twee, ik vind die Thibaut ook een beetje creepy (maar ik knap dan ook snel af op bepaald gedrag van kerels), hij wil te graag en als Veerle dan niet helemaal reageert zoals hij wil dan reageert hij met een venijnig ‘grapje’
  • Frits en Hanne. Zijn nog samen, schattig wel, echte kalverliefde. Snap alleen niet waarom Hanne het blijkbaar prima vindt om eerst ‘het kind’ (Frits) op te voeden. Maar ja, ieder zijn ding.
  • Bart en Celine. Ook schattige kalverliefde, blijven samen tot de dood hun scheidt.
8 likes

Tristan is echt zo intens, alles op zijn manier. Er mag ook nooit Nederlands gepraat worden, alleen Vlaams

4 likes

Eens met bijna alles. Bij Tristan gaat het nu nog goed maar heb daar ook het idee dat het ook keiharde ruzie zou kunnen worden. En Tristan is te claimend voor Lucas (die is veel meer op zijn vrijheid gericht).

2 likes

Hij gaf toch enkel commentaar over ‘‘niet te nassen’’? Ik denk dat hij het grappend bedoelde, niemand in Vlaanderen kent dat woord.

Zou Tristan overigens iets te veel gedronken hebben in die cocktailbar? Vond de sfeer plots omslaan toen het over hun ‘discussies’ ging.

Ik denk dat die film-kus van Veerle en Thibault in scène gezet is. Hoe die schoenen uit haar hand viel, ik vond het iets te toevallig haha.

2 likes

Ik vond het echt overduidelijk dat Tristan te veel gedronken had. :grinning:

De kus van Bart, haha, mond open en tong naar buiten. Beetje ongemakkelijk om te zien.

1 like

De ontknoping!!

Tot nu toe
David: geen relatie. Was wel te verwachten, zij voelde meer voor hem dan andersom. Ik geloof er dan ook nooit zo in dat het gevoel toch nog komt.
Bart: wel relatie. Was ook te verwachten, goed koppeltje.

1 like
spoiler

Ik heb zo te doen met Veerle, Thibaut slooft zich zo uit, dan gaan ze samenwonen en last minute breekt hij het af, zegt hij dat er nooit echt verliefdheid is geweest en laat hij Veerle in tranen achter…

5 likes

Na de vloggers die tijdens het autorijden tegen de camera praat, doet Ann dat hier ook :roll_eyes:

Ja echt een player, sneu voor Veerle.
Ik snap ook niet waarom er na 2 maanden al samengewoond moet worden, maar waarom ga je daar in mee als je niet eens verliefd bent. Lul.

Ai en nu Tristan die op tv gedumpt wordt :sweat:

Hmm player vind ik hem niet per se. Klinkt een beetje alsof hij wel heeft proberen aangeven dat het te snel ging en dat zij daar niet echt oor naar gehad heeft (ze dacht niet dat dat betekende dat het zou stoppen maar ging wel door met de verhuisplannen?!). Mja via telefoon dumpen is wel een lage zet.

Ik vind Lucas dan erger. Zo semi nonchalant vermelden dat een relatie er niet in zit, terwijl ze dat gesprek off camera blijkbaar nog niet gevoerd hebben. :frowning:

1 like

Mja Veerle zal dat samenwonen toch niet in haar eentje hebben bedacht en geregeld, ik denk dat Thibaut dan gewoon echt niet duidelijk is geweest dat dat van hem nog niet hoefde. Dus dan doorgaan met die plannen en vlak van tevoren afbellen is echt een nare streek.

Tristan had nog hoop, en Lucas inderdaad zo tussen neus en lippen door dat het niks gaat worden, ook niet zo aardig! Maar ook gebrek aan communicatie denk ik.
Tristan leek het wel goed op te vatten. Misschien was hij toch ook wel een beetje opgelucht, hij wou iemand die vol voor hem gaat en dat heeft lucas nooit gedaan.

2 likes

Ja true. Kan me alleen wel inbeelden dat het allemaal zooo snel gaan. Ze kennen elkaar maar een week tegen die romantisch trip :exploding_head: dus als je dan daarna denkt, wow waar ben ik aan begonnen, ik heb me laten meeslepen… Mja idd Thibault had dan duidelijker moeten zijn ivm samenwonen enz.

Sowieso toch maar raar dat ze het proces niet wat langer laten duren. Hoe kan dit nu op een week.

Typisch dat David eigenlijk gevoelens had voor Murielle maar de afstand te groot vond. Dat weet je dan toch al wanneer je haar selecteert voor het verblijf op de boerderij? Ook leuk voor Sarah om dit te horen, dat hij voor iemand anders wel gevoelens had.

Hanne en Frits hebben me eerlijk gezegd het meest verbaasd. Blijkbaar ziet ze hem dus echt graag haha.

3 likes

Volgens de Instagram van Ann startten de opnames op 12 maart en de reĂźnie-aflevering 28 oktober. Als Thibaut Veerle 2 weken ervoor gedumpt heeft, dan zijn ze toch 7 maanden samen geweest. Dan is het toch super erg om te horen dat er zelfs nooit grote verliefdheid was?!

Dries straalde echt, leuk om te zien!

Frits en Hanne hebben me aangenaam verrast. Nooit gedacht dat hij toch een beetje van zijn klassieke rollenpatroon zou afstappen.

1 like

Nee in het begin van de aflevering spraken ze over ‘2 maanden na de laatste aflevering’