Ahhh ik vind het echt zo leuk om iedereen zo verliefd te zien. Of althans de meesten dan. Bij Sarah en Davind word ik toch wel een beetje ongemakkelijk. Dat geplak aan elkaar steeds. Maargoed ik ben zelf dan ook totaal niet zo Ben wel benieuwd of het bij hun echt stand blijft houden. Voor nu lijkt het vooral of Sarah hem leuker vindt dan andersom. Ook wel bijzonder dat hij dan wel David <3 Sarah in het zand schrijft maar daarna zegt dat hij nog niet echt verliefd is. Waarom schrijf je dan zoiets op denk ik dan?
Vind Lucas en Tristan ook echt leuk samen! Zo leuk dat het nu toch wat meer begint te worden tussen hun. Moest wel even lachen toen ze het âwakker wordenâ filmden en Tristan de rolluiken omhoog deed vanuit bed. Zn haar zat zĂł perfect. Zo kan die niet wakker zijn geworden. Zou me niks verbazen als de filmploeg niet eerder binnen mocht dan wanneer hij zân haar goed had gedaan
En de kus van Veere en Thibaut was net zoân filmkus haha. Zij is nog wat terughoudend en voorzichtig, althans zo komt het over. Maar dat komt misschien ook door de cameraâs.
Ben heel benieuwd naar de reĂźnie volgende week!