Niet zo’n hele boeiende aflevering helaas. En jammer dat David voor die irritante heeft gekozen.
@Willem En ik ga kopen zonder kijken morgen terugkijken.
Niet zo’n hele boeiende aflevering helaas. En jammer dat David voor die irritante heeft gekozen.
@Willem En ik ga kopen zonder kijken morgen terugkijken.
Ja ik hoopte ook dat hij voor Rebecca zou gaan.
Ben benieuwd voor wie Veerle gaat. En Frits toch voor Hanne denk ik. Ben benieuwd of ze echt een koppel worden.
Haha ja en de kat bij de gesponsorde campina picknick!
Zo die vader van Veerle lijkt me echt geen fijne man. Nelis zegt dat hij zich amuseert, nou ho es even!! Dat kan niet de bedoeling zijn natuurlijk!! Werken zul je, en snel een beetje.
Zelfs áls je het wel leuk zou vinden om wat te helpen op die boerderij, heb je zo’n vent in je nek hijgen. Echt een afknapper.
Ook sneu hoe hij half verzoop achter die boot terwijl Veerle en die andere rustig aan de champie zaten.
Celine en Bart zijn wel een beetje saai maar passen wel samen.
Ik betwijfel wel een beetje of Hanne echt bij Frits past. Volgens mij past An-Sofie beter. Hij zoekt een zorgend moedertje. Blijkbaar is er vanuit die moeder ook tijdsdruk met kinderen baren, daar zie ik Hanne echt nog niet aan beginnen.
Rebecca lijkt mij leuker en liever, Sarah komt wat meer bitchy over. Ik snap Davids keuze dus niet zo.
Ik vond de groepsknuffel bij Tristan wel lief, hopelijk gaat het lukken met Lucas!
Over Dries weet ik niks te zeggen, die vind ik echt totaal niet interessant sorry.
Ik ben trouwens wel benieuwd of die cowboy van een paar jaar geleden inmiddels al eens wat heeft met die meid met die bruine pony. Die bleven toen echt zó lang afstandelijk om elkaar heen dralen.
De pony is weg maar ze zijn nog samen! Had ik niet verwacht, wel leuk!
https://www.instagram.com/p/CGxJWvSAWaG/
Ik vind An-Sophie zo lief. Ik gun het haar misschien ook meer dan Hanne omdat Hanne al vanaf het begin favoriet was (net zoals vorig seizoen bij de Duitse boer en die Severin…)
Joh Frits gaan sws voor Hanne, hij is stapellllverliefd op haar. Maar zou een relatie tussen hem en An-Sophie meer kans van slagen geven.
Ik vind die Sarah juist wel schattig
Wat ontzettend kinderachtig van Nelis om geen afscheid te nemen. Had het ook wel zien aankomen dat ze voor Thibaut zou kiezen, zo’n heel emotioneel type lijkt me echt niet bij Veerle passen. Ze heeft een veel sterker karakter nodig.
Dries heeft voor veiligheid gekozen, maar vond Celine volgens mij leuker. Snap nooit dat iemand banger is om alleen te zijn dan te kiezen voor degene waar je echt iets voor voelt.
Ja, vond ik ook van Nelis. Vond zijn actie wat ‘nice guy’ achtig.
Daarnaast snap ik nog steeds niet wat Hanne en An-Sofie in Frits zien???
Ik denk dat best wat relaties grote kans op slagen hebben dit seizoen! Met op 1 Bart en Celine (maar voor de rest hoop ik het ook).
Aaah vond het ontroerend hoe An-Sofie omging met haar “verlies” en had de indruk dat Hanne het ook oprecht goed meende met haar. Wat een verschil met Nelis en Thibault.
Ik denk trouwens dat zowel Veerle als Dries zich lieten leiden door de mening van hun vrienden & familie. Veerle zei eerder nog dat ze emotioneel de beste klik had met Nelis, en Céline was altijd Dries’ favoriet. Ik denk dat van hen drie enkel Frits met z’n hart koos, en niet wat op papier het beste voor hem leek (nooit gedacht dat ik dit ging zeggen over Frits haha, verder nmsvpe)
Die reislocaties trouwens…wat een anti-climax haha.
Wie blijven volgens jullie een koppel?
0 stemmers
Tristan en Lucas verschillen echt zo erg, die gaan zich alleen maar aan elkaar irriteren en ruzie maken.
Dries vind Melissa bij lange na niet zo leuk en gaat terug naar Celine.
Veerle vind Thibault eigenlijk scheitirritant en stopt er volgende aflevering al mee.
David wordt leip van het claimerige en kleffe gedragd van Sarah en wil een onafhankelijker type.
Haha ja ik had er beter ook een langetermijn-poll bij gezet. Ik denk dat Veerle +Thibault en David + Sarah het wel redden tot de reünie-aflevering, maar al twijfels hebben en kort daarna “elk hun eigen weg gaan”
Ja die An-Sofie, ik heb stiekem mee zitten huilen haha. Echt een lief meisje.
Denk ook zeker dat Dries zich heeft laten leiden door de mening van zijn schoonzussen en dat hij echt iemand wil die nu voor hem gaat. Alleen eens met @Shadina je kunt beter kiezen voor degene waar je echt wat voor voelt met het risico dat het niets wordt dan settelen voor de veilige keuze.
Ik heb niet heel geconcentreerd gekeken, maar het leek erop dat alle koppels nog samen doorgaan toch? Ben benieuwd of ze ook samen blijven. Heb de grootste twijfels bij David en Dries.
Ja inderdaad! Ik vond Tristan en Lucas verrassend leuk samen, en Bart en Celine ook. Ben heel benieuwd naar de reünie aflevering!
Heeeel veel zin in de reünie aflevering. Vond het echt een leuk seizoen weer!
Ik denk dat Dries spijt krijgt dat hij niet z’n hart heeft gevolgd maar veilig had gekozen… Het lijkt erg vriendschappelijk vanuit zijn kant.
En Bart en Celine zijn echt perfect samen, heel leuk om te zien! Ik was ook blij verrast over Veerle en Thibaut en over Tristan en Lucas!
Die Thibault ik weet niet wat het is maar ik vind hem echt niet fijn overkomen op tv. Ik dacht ook echt dat Veerle hem niet ging kiezen en was helemaal verbaasd door hun kus nu.
Ik ‘ken’ Sarah en David, blijkbaar stond zijn auto deze zomer heel vaak bij haar thuis haha dus ik ben benieuwd wat ze in de reünie aflevering erover gaan zeggen.
Leuke aflevering, benieuwd naar volgende week.
Ik vind Thibault en Veerle wel lief samen maar ook heel oppervlakkig ofzo? Ik heb echt geen idee wie ze zijn. De hele tijd van die typische gesprekjes zonder inhoud (ben m’n voorbeeld vergeten - goed verhaal dit) maar misschien ligt dat aan de camera’s. Ik hoop wel dat ze samen blijven.
David lijkt veel minder into Sarah dan omgekeerd maar kan nog groeien. Bij Dries zie ik het ook niet echt gebeuren. Bij Tristan wel leuk.
Ik kan nog altijd niet geloven dat Hanne echt into Frits is maar het ziet er dan toch naar uit? Heel benieuwd of ze zonder camera’s nog samen zijn.
@Serendipity oeh interessant. Dan zijn ze iig nog even verder blijven daten.
Ik vind deze nabesprekingen trouwens bijna even leuk als de afleveringen zelf