Ja die moeder zal idd wel blij zijn . Wat een raar mens is dat zeg, weet iemand nog wat ze daarover zei? Dat ze dan niet lief zou zijn voor de kinderen of over haar als persoon zelf iets?
Volgens mij zei ze iets als omdat ze zelf geen kinderen had, ze dan toch geen goede moeder kon zijn voor de kinderen van David oid
Arme kinderen dat ze een oma hebben met zulke ideeƫn
Ik zit er weer klaar voor!
Begint gelijk goed hoor: āerin duwen, natmakenā
Ik merk dat ik steeds nieuwe mensen zie. De helft van de kandidaten zegt me niks. Al die vrouwen van Dries komen mij ook totaal niet bekend voor.
Wel mooi huis van de boerin.
Wat zijn dit voor ongemakkelijke gesprekken bij David. Bij een Frits verwacht je dat, van David had ik wel wat hogere verwachtingen.
En hebben ze nou gezoend of niet?
Ja vond ik ook ongemakkelijk, maar kan door die camera komen die er bovenop staat.
Wel lief van die meisjes dat ze Frits deze week leren een ui te snijden en met mes/lepel en vork te eten!
Echt om je kapot te schamen die vent.
Ik snap nog steeds niet wat die Hanne daar doet. Die kan toch zoān beetje elke MAN krijgen die ze wil? Dit is echt een kleuter.
Ja wat was dat, wordt hij door zān mama gevoederd misschien?!
Ik merk dat ik meer afknap op Thibault (Veerle), hoop dat de finale met Raphael de viking en Nelis is!
Lucas (Tristan) vond ik apart. Hoezo doe je mee aan een programma waar je op anderhalve week de ware moet vinden, als je niet eens op een maand tijd verliefd kan worden?
Ja het was wel eerlijk van Lucas, maar wel onhandig voor Tristan die natuurlijk hoopte op een bevestiging. Vraag me ook af of hij dan de anderen direct naar huis had gestuurd.
Hij moet gaan voor degene waar hij het meest voor voelt. Maar ik snap dat hij wel iets meer zekerheid wil dan āmisschien wordt ik over een half jaar verliefd, misschien ook nietā.
Ohh de aflevering staat nog niet online
Ik was ook al aan het zoeken
Yes, hij staat er op!
Oh yessss, ik was ook al zo teleurgesteld dat hij nog niet online stond. Vanavond lekker kijken (en me ergeren aan frits)
inmiddels ben ik ook helemaal klaar met tristan en die kale man met baardje van veerle vind ik ook een engnek
Waarom is hier nog niets gezegd over het zwembadmoment als ochtendduik bij Bart ākom maar op mij liggenā en dan samen met die meid op die opblaaseend tekeer
Ohhhhh ja wat een armoe. Ik ben ook gewoon helemaal afgeknapt op het concept bzv. Allemaal vrouwen/mannen in je huis die om je āstrijdenā, iedereen krijgt een kusje voor het slapen gaan, lekker flikflooien moet kunnen, idd voor ieders oog iemand in bikini op je rug laten liggen??? Ik was al lang met gierende banden weggereden (nee oke ik had sowieso nooit geschreven), ik zou me echt niet gerespecteerd voelen
Zo dat is even een reclamemoment voor Campina.
Bah ja inderdaad.
Ja heeeel subtiel