Ja eens ik voelde een beetje bedrijfsleider vibes, met dat van ‘treed op de voorgrond’, ‘doe je best’, ‘laat je zien’
Ja of van verplichte avondactiviteiten vroeger op zomerkamp
Wow ja precies dit had ik ook. Maar hij kan wel van alles van de jongens verwachten, maar hij moet er zelf ook “staan” toch? Hij kan ook bijdragen aan die gezelligheid en een gesprek starten enz? Moet niet alleen maar van de anderen komen…
Ja inderdaad! In het voorstukje voor volgende week zie je dat iemand zegt dat Tristan zelf ook wel wat meer interesse mag tonen. Dus ben benieuwd…
Vind het ook zo ongemakkelijk dat die vrouwen in pyjama (moeten?) ontbijten, terwijl de boeren zich gewoon mogen aankleden. En heb mij uiteraard ook weer geërgerd aan die Frits.
Ik zag Tristan al gelijk helemaal verontwaardigd kijken, ben benieuwd of hij daar ook weer gepikeerd over gaat doen.
Snap ook echt niet dat die meiden bij Frits het allemaal oké vinden, maar ja ieder haar ding natuurlijk. Bij Tristan zou ik ook volledig dichtklappen als hij zou zeggen dat je je moet bewijzen etc. Mag ook wel wat van zijn kant komen zeg.
Veerle heeft echt leuke en verschillende mannen trouwens. Echt leuke kerels.
Ik vind Thibaut echt een schatje, lijkt mij echt een lieve man. Die halve viking vind ik ook wel sympathiek.
Tristan is weer goed bezig met de sfeer doodslaan. Echt net zo’n irritante begeleider van een teamuitje die constant wil forceren dat het leuk is.
Dan hebben ze een keer lol samen, hoor je hem weer roepen ‘ja!! zo wil ik het zien! actie!! laat je gewoon gaan mannen!!’
Wel goed dat een van zijn jongens zei dat Tristan hem op deze manier niet voor zich zal winnen oid. Keertje de rollen omdraaien ipv dat de ‘kandidaten’ zich altijd alleen maar uitsloven voor de boer.
Vond het ook mooi dat zijn favoriet zijn twijfels uitte en vond dat hij te weinig diepgang had.
Moet morgen nog terugkijken, maar omg in plaats van te genieten van het moment en leuk mee te doen, moet hij het onderwerp WEER aanhalen. Ik zou dan echt niet meer mezelf kunnen zijn en constant druk voelen dat alles altijd maar leuk moet zijn.
Vraag me af; als hij dit nu al van die jongens vraagt steeds, denkt of vindt hij dat dit dan in een relatie ook zo moet zijn? Altijd lachen en plezier? En het lijkt met toch juist fijn en handig dat je je “dates” nu leert kennen zoals ze écht zijn. En niet dat ze gedwongen leuk moeten doen voor je…
Lekker lebberen volgende week
Volgende week is het tijd voor actie
wie denken jullie dat het is? Ik denk indira met dries
Dat denk ik ook!
Oh ik dacht eigenlijk Bart met Céline?
Dat zou ook goed kunnen, geen idee wie dat soort bomen op het erf heeft.
Ik denk David met Marie haha. Ik dacht namelijk perenbomen te zien.
Haha ik heb even teruggekeken en het zijn inderdaad duidelijk perenbomen!
Ik dacht ook David vanwege de perenbomen! Met Muriel? Of die vrouw waar hij mee aan t jeu de boulen was (edit: Marie dus). Lekker “ketsen”
Z’n moeder zal wel blij zijn dat hij de vrouw zonder kinderen uiteindelijk toch niet gekozen heeft Gelukkig wel om een andere reden dan zijn moeder toen zei…
hahaha oh god “lekker ketsen” tijdens pétanque
Ik vind het wel sneu voor Murielle als het effectief David en Marie zouden zijn