Ja met een potlood met daarin een soort naald en inkt
Ik vind Isa echt heel lief
Wow dit is heftig. Ik heb er geen verstand van en we zien natuurlijk niet alles maar ze komt toch redelijk stabiel over?
Haha die coach ik dacht al huh hij komt mij echt bekend voor. Hij speelde dus vroeger ook in GTST en was toen heel verliefd op hem en ik heb hem zelfs een keer in het echt gezien en ook een handtekening
Aaahw dat meisje is wel een hele lieve moeder, maar inderdaad die vriend zie ik niet echt als vader
Nou geen blikje redbull of sigaret gezien deze aflevering .
Wat doet ze het goed. Ik hoop dat ze uiteindelijk zonder hulp haar kindje mag opvoeden. Volgens mij doet ze erg haar best.
Ja ik vond hem ook altijd heel leuk!
Hij is samen met Elise Schaap.
Woowww is dat Milan
Och ik vond het zo sneu aan het einde, dat ze zo verdrietig is over dat ze door haar verleden en minderjarigheid niet alleen mag zijn met de baby.
En zo’n heftige start ook. Bah wat naar!
(Ondanks dat ik het wel begrijp vanuit de instanties hoor!)
Jaaa Milan inderdaad!
Wat een mooie aflevering. Nog steeds zoveel bewondering voor Isa, wat een lieve sterke vrouw. Maar wat is Romy ook een kanjer. Het voorbeeld dat leeftijd (soms) echt maar een getal is en dat (nare) ervaringen je zoveel sterker en volwassener maken. Diep respect voor deze twee vrouwen.
Wat een heftige aflevering! Ik vond het een beetje bijzonder dat ze het liedje van Antonie op de achtergrond speelde toen het ging over de heftige start van Denny.
Vond ik ook een beetje raar ja!
Vond Isa al geweldig maar nu nog meer!
Ik denk dat je niet alles hebt gezien/ze helemaal eerlijk is. Want het ziekenhuis heeft ook een aantal dingen gezien en die instantie ingeschakeld. Als ik ooit zwanger ben wil ik ook dat Isa mij komt begeleiden, echt super leuk
Klopt. Dit dacht ik dus ook.
Dat denk ik ook, maar ik vind dat juist goed. Het is en blijft tv, maar ik denk dat er mogelijk meer ‘sensatie’ in zat dan ze hebben getoond. Met het in beeld brengen van zo’n jong meisje hebben de programmamakers een bepaalde verantwoordelijkheid en ik kreeg nu het idee dat ze die genomen hebben.
Ze hebben heel veel niet getoond. Kindje stond hoogstwaarschijnlijk onder voogdij (moeder is minderjarig), de interventie die ze noemde (family first) is super intensief (bijna dagelijks bezoek van een hulpverlener gedurende een maand). En er werd een behoorlijke bak ‘negativiteit’ besproken, waar verder in de aflevering amper op in is gegaan. Vind dat wel echt netjes, want deze meiden en hun kindjes verdienen gewoon een positief beeld, ook als ze het niet zo positief doen.
Vind ik ook goed ja. Ik werk met FF en we zetten dat niet zomaar in, evenals een voogd, goed dat ze niet op alle details in zijn gegaan, zowel voor dat meisje als de baby.
Wat een mooie en heftige aflevering! Vind Isa heel leuk, wat een lieve vrouw. En wat bijzonder dat die jongen de hele aflevering geen woord gezegd heeft hahaha
Niet helemaal waar. Hij heeft ergens één korte zin gezegd toen er hem wat gevraagd werd.
Maar inderdaad: hij is opvallend stil.