Haha ik had er 2 besteld en kreeg ze niet op. Dus nu ligt er nog een halve mckroket in de koelkast die mijn vriend morgen gaat opeten
Ben jij Bonnie?
Nee en dat was niet eens waar van die kaassoufflee
Haha sorry i know, moest er alleen direct aan denken
Dit is echt hemels. Ga speciaal naar de Hoogvliet hiervoor.
Oké rustig Bonnie
De mckroket is echt heerlijk wel janken dat die kipnuggets dan weer plaats moeten maken. Had zin in een mckroket en kipnuggets. Ik hoop zo erg dat de mckroket blijft, twijfel echt om er vandaag nog een te halen haha
Wat ik me afvraag is, zit er genetisch gemanipuleerde soja in vega producten? Dat was voorheen nogal discutabel qua veiligheid, als ik het me goed herinner.
Ik snap niet waarom iedereen steeds zo verbaasd doet over dat producten weer verdwijnen bij de mc? Die Bonnie nu ook… Zowel de nuggets als de mc kroket zijn allemaal aangekondigd als tijdelijke producten Ja best kans dat ze bij goede verkopen een vaste opname overwegen, maar da’s nu gewoon nog niet het geval…
Ik kwam dit online tegen: ‘Als soja genetisch gemanipuleerd is, moet dit op de verpakking vermeld worden. Vooralsnog komt dat weinig voor in Nederland.’
En: ‘Voorverpakte producten die genetisch gemanipuleerd zijn moeten voorzien zijn van een etiket waarop duidelijk de volgende tekst staat aangegeven: “Dit product bevat genetisch gemodificeerde organismen” of “dit product bevat genetisch gemodificeerd …… ( en dan de naam van het organisme)."’
Dat is de reden dat de Impossible Burger uit de US niet in de EU verkocht mag worden. Zit genetisch gemanipuleerde ingrediënten in en is niet goedgekeurd voor de EU markt.
De veggie mckroket is echt heel lekker ik heb ook 1 hapje geproefd van de normale mckroket van mijn vriend en vind de veggie lekkerder.
Ik ben aan het bij lezen dus miss heeft iemand dit al gezegd, maar je kan de vega McChicken herkennen aan zijn vorm. De vega is een beetje langwerpig namelijk. bron: vriend van me werkt bij de maccie
Dood dier hahahhh
Zo ik kon er echt geen woorden uit opmaken Maar dood dier dus haha ja ik zie het nu
Also, ik ben niet vegetarisch maar gisteren de vega McKroket geprobeerd en ik vond hem ook echt HEEL lekker. Vond hem qua vorm inderdaad ook verschillen, de vega is net zo groot als het broodje en de gewone is altijd precies kleiner dan het broodje (en ligt ook al-tijd scheef op het broodje, geen idee waarom maar zo irritant ) en de gewone is dan weer dikker terwijl de vega platter is. Anyway, lekker interessant maar ik zou hem absoluut aanraden.
Ik heb nu zo’n ontzettende zin in die vega mckroket maar hier in België kan je die niet krijgen, toch?
Jongens kap eens over die mckroket. Ik heb m woensdag gegeten en kan aan niks anders meer denken.
Je mag in mijn naam er wel eentje eten want ik lust geen kroketten maar gun je wel het genot van nog zo’n vegetarische knots.
Heb de nieuwe vega rookworst van de Hema vandaag gekocht, weet nog niet wanneer ik hem ga eten maar review volgt
Aah benieuwd naar! Morgen ook maar even langs Hema. Verkopen ze hem ook als ‘snack’ zeg maar?
Ik hoop het!! En dan lekker met die mosterd saus