Vegetarisch eten

Ik vind de veggie kroket echt precies hetzelfde. Ik denk dat je het niet zou merken als je deze perongeluk krijgt. (andersom hoop ik niet!)

Ik lust dus geen kroketten in welke versie dan ook en de nepkipproducten van de Mac kunnen bij niet bekoren. Ik hoop dat hierna de mac gewoon een vega(n) Big mac op de markt gaat brengen en dat alle vega(n) producten gewoon standaard in het assortiment worden opgenomen. Nu moet ik het doen met een Whopper maar ik heb weinig Burger Kings in mijn omgeving.

2 likes

Vind het ook raar dat het zo lang duurt totdat ze een vega(n) hamburger maken, die kunnen ze op bijna alle burgervarianten gooien (big mac, euroknaller etc.)

Misschien omdat de mcnuggets en mckroket originelere producten zijn dan weer een hamburger die weliswaar iconisch is maar ook gewoon een hamburger is. :stuck_out_tongue: En een bepaalde hamburger van de FEBO vond ik ook best lekker maar die zit hier ook niet.

2 likes

Vanaf overmorgen is de Hema ‘‘ook worst’’ te krijgen, vega rookworst dus!

23 likes

De vegakroketten van mora zijn ook net echt. Ik bestelde ergens voor lunch vegakroketten op brood en ben toen nog gaan vragen of ze zeker wist dat het vega was. Ze kregen die vraag heel vaak. Omdat het erg op draadjesvlees lijkt en ook zo echt smaakt. Die bleken dus van Mora. Nu wil ik die mcKroket ook echt.

3 likes

Dat heb ik een keer gehad :sob: Ze had me bij de McDrive blijkbaar niet goed verstaan. Ik voelde me zĂł vreselijk. Ik wil helemaal geen vlees eten en toen na een paar happen snapte ik pas dat hij net een wat andere textuur had. Ik vind de vegetarische McChicken dus echt top, dus het duurde even voordat ik het in de gaten had.

In Duitsland heb ik trouwens een vegan burger gehad bij McD! Heel veel McD’s in het buitenland hebben meer vega(n) producten, maar wij helaas nog niet

Allemaal maar vega bestellen denk ik dan, zodat die vraag daarnaar groeit. Money talks, haha.

2 likes

Ik vind dit best een leuke naam voor een vega product haha

4 likes

Vega filet american. Zo heerlijk.
Ik koop het bij Linders, 2,80 geloof ik.

Edit: de onderste dus.

6 likes

Ik had ‘m vanavond gehaald en jeetje wat lekker!!! :drooling_face::drooling_face:

Wat goed ook dat steeds meer vega opties ook voor mij safe zijn, hallelujah

1 like

Voor mijn gevoel zijn vega kroketten vaak te herkennen aan dat ze kleiner zijn dan een vleeskroket, maar als je geen vergelijkingsmateriaal hebt is dat misschien lastig in te schatten (of als je je broodje al geplet had :sweat_smile:)

1 like

Ah dat zal ik onthouden! Nu hadden we allebei vegetarische maar vind dit wel goed om te weten.

Oke ik ben echt een beetje sad. Ik at altijd oude kaas van Kees, dat is vegetarische kaas met minder vet blablaba dus ook nog semi gezond maar nu verkopen ze dat niet meer. Ik kan bij mijn AH geen vergelijkbare vegetarische oude kaas vinden. Jullie nog suggesties? :cry:

De biologische oude kaas van de AH is wel vegetarisch, weet niet of je die al geprobeerd hebt?

Ik heb net de McKroket op en hij was zooooo lekker. Spijt dat ik er geen twee genomen heb

4 likes

Haha precies wat ik gister ook dacht

1 like

Morgen weer een dag

1 like

Ja die ken ik. Is wel 50+ dus heeft niet mijn voorkeur maar vegetarisch is wel prioriteit voor mij dus als er niks anders is dan ga ik die voortaan kopen. Dankjewel voor je berichtje!

Oh sorry had helemaal over het minder vet heen gelezen! Kan me voorstellen dat dat lastiger te vinden is.

1 like