Vegetarisch eten

Ja en de vega nuggets gaan hierdoor even uit het assortiment. Want stel je voor dat vegetariërs keuze hebben uit drie vega producten

14 likes

Ja zijn die nou ook tijdelijk? Of zijn die dan tijdelijk uit het assortiment omdat de McKroket tijdelijk is?
@Eyimfihlo Jammer he! Als hij lekker is ga ik hem wel een paar keer halen. Tot eind november lees ik online. Ik hoop dat het een super groot succes wordt!!

Oh ik lees dit ook nog:

“Maar als er genoeg animo is sluiten we niet uit dat de vega-McKroket uiteindelijk op het permanente menu komt.”

Allemaal eentje halen dus :blush:

6 likes

Waarom brengt Valess dat nou niet uit in plaats van de miljoenste “stukjes” :see_no_evil:

3 likes

OH ben zo benieuwd. Ik koop 'm alleen al voor de saus :drooling_face:

1 like

Nee, is niet in samenwerking met Valess!

1 like

Weet jij met welk bedrijf wel? :see_no_evil: benieuwd of het ook voor consumenten zo te koop is

Ik huil van blijdschap! McKroket is me fave

1 like

Dromen komen uit. :heart_eyes:

1 like

Ahh ik ben zo benieuwd naar die mckroket, heb er echt nog nooit een op dus ook geen vergelijkingsmateriaal.

Mijn grote liefdes waren de euroknaller burger en chili chicken dus ik hoop dat daar ook ooit nog varianten van komen :heart_eyes:

De veggie mckroket is echt goed! Ik heb al jaren geen normale mckroket meer gegeten maar volgens mij smaakt het echt hetzelfde. Bhutan

2 likes

Oh mijn droom komt uit :smiling_face_with_three_hearts::heart_eyes:
Nog meer reden om snel beter te worden en uit mijn quarantaine te komen.

Ja ik heb m ook gelijk gehaald en vind m lekker! Is wel een tijdje geleden dat ik de echte op had, dus of hij 1 op 1 is weet ik niet. Zou m zeker opnieuw kopen, hopelijk komt hij vast op het menu.

Oh ik kom nooit meer in de mcdonalds maar die kroket wil ik proberen! Kijken of ik morgen langs een mcdrive kan :grimacing: (ze hebben hem wel overal toch?)

3 likes

Hier heb ik zo lang op gewacht!! Maar even langs de mcdrive binnenkort :grinning:

1 like

Ja!

1 like

Nu wil ik weten welk bedrijf dit heeft gemaakt :see_no_evil:

1 like

Omg YESSS ik heb dit jaar 2 keer gecheat met een mckroket (ja sorry 1 keer was ik zielig en de andere keer jarig) en dit is het beste nieuws ooit. Ga er persoonlijk voor zorgen dat ie blijft en er iedere dag 3 eten :heart_eyes:

15 likes

tenor-2

2 likes

Ik heb net de veggie McKroket gehaald en ik zit me echt af te vragen of ik niet een verkeerde heb? Iemand anders die m ook al gegeten heeft?

Edit: even gegoogeld want ik dacht dat het niet met ‘draadjesvlees’ zou zijn, maar dat is dus wel zo. Hij wordt net als de gewone McKroket gemaakt door Mora. Ik was echt even in de war, ben zeer tevreden!

3 likes

Dit vind ik altijd het enge bij die vega dingen :sweat_smile: bij de nuggets is de onderscheiding wel duidelijk maar bij de kipburger moet je er eigenlijk maar op vertrouwen

3 likes