Vegetarisch eten

Deze vandaag gemaakt, geïnspireerd door jou. Was erg lekker! Vrij standaard recept voor shepherds pie maar wel gewoon goed :heart_eyes: ik heb aangepast:

• knoflook erdoor (duh)
  • nepkip erdoor (was ik blij mee anders zou ik t niet voedzaam genoeg vinden)
  • selderij erdoor
  • kruiden: verse rozemarijn, oregano, venkelzaad (wat echt een goede toevoeging was)
  • champignons erdoor

Dankjewel voor de aanrader!

2 likes

Hoe bak je het lekkerst nepkip (van ah eigen merk)? Heb het gekocht voor in enchiladas maar nog nooit gegeten. Moet ik ze kruiden vooraf?

Gisteren tikka masala gemaakt met de vega kip van de AH, was echt lekker:

3 likes

Ik zou het net als echte kip vooraf kruiden, dan trekt het er meer in en smaakt het beter.

1 like

AH eigen merk spekjes vind ik echt de beste tot nu toe, misschien hebben ze die? In NL liggen ze vaak bij de kadaverspekjes.

3 likes

Echt he, na al die jaren alleen maar een geitenkaassalade kunnen bestellen terwijl je gezelschap spareribs met patat zit te eten!!

1 like

Ik zat laatst voor het eerst sinds jaren met een menukaart in mijn handen waar mijn enige vega opties uit echt iets van 15 gerechten waren: tomatensoep of geitenkaassalade met zo agressief veel vijgen en honing enzo (waarom mag geitenkaas nooit lekker hartig zijn??). Ik heb maar gevraagd of ze een omelet voor me wilden maken zonder de ham en spek die eigenlijk op de kaart stond. Was echt droevig, deze tijdreis naar 2009.

8 likes

Zou bij de Subway sommige vegetarische opties nog steeds duurder zijn dan de vleesopties?
Ik ben er al eeuwen niet geweest maar dat vond ik vroeger altijd zo typisch.

Volgens mij is veggie delite wel het goedkoopste maar dat is letterlijk alleen kaas en groente. Die vegan patty/supreme zijn wel duurder dan sommige vleesbroodjes waar dan alleen 1 plakje ham op zit oid. Dat snap ik opzich nog wel

1 like

Hebben ze die vegan patty trouwens nog veranderd de afgelopen jaren of is die vanaf het begin hetzelfde gebleven?
Toen hij er net was (wel in Engeland) heb ik die een keer op en omg het was zo goor dat ik hem van mijn broodje af heb gedaan en alleen de sla en tomaat opgegeten heb. Een vriendin vond hem trouwens ook heel vies toen, het lag niet alleen aan mij.
Sindsdien ben ik niet meer bij de subway geweest omdat ik het niet meer durfde te proberen. Vind iemand hier hem zo lekker dat ik het nog eens een kans moet geven?

Ik heb 'm zelf nog nooit geprobeerd, ik vind het er niet lekker uit zien haha. En ik ben geen vegan dus ik neem altijd veggie delite met extra kaas. Ik geloof wel dat mensen hier enthousiast waren over de vegan supreme!

1 like

Ja ik vind de vegan supreme heel lekker! De vegan patty niet

1 like

@Pax @CaptainCheesecake ik ging net een foto opzoeken van die veggie patty en hij zit er nog steeds vies uit inderdaad :sweat_smile:
Maar ik wist helemaal niet dat er een vegan supreme was! Misschien toch eens onthouden om die een keer te proberen
Ik eet geen kaas op brood dus die veggie delight heb ik ook nog nooit genomen

O M G (zag het bij snackspert)

33 likes

Ohh eindelijk, hoera!!

1 like

Deze spekjes heb ik echt nog nooit gevonden bij de AH? Of ligt dit niet bij de overige vega producten?

Omg dit maakt m’n dag

1 like

Nee dat zegt @Banananana toch :stuck_out_tongue: ligt tussen het vlees.

1 like

Sorry, duidelijk geen koffie op nog deze ochtend haha. Maar top, dan ga ik deze week ook eens vega carbonara maken!

2 likes

Helaas wel meteen al vermeld dat het tijdelijk is :sweat_smile: waar ik dan wel benieuwd naar ben of dit ook een samenwerking met Valess is en zo ja of we dit dan ook binnenkort in de supermarkt gaan vinden

1 like