Vegetarisch eten

Gekookt in noodlesoep, in wokgerechten, gebakken in bijvoorbeeld springrolls.
Eigenlijk dus als normale garnalen.

3 likes

Ik snap dit product niet. Mac & cheese is bij uitstek vegetarisch. De andere mixes zijn voor bolognese en couscoussalade. Ook die laatste snap ik niet.

Ik heb ze wel eens op de bbq gedaan wat ook heeel lekker is! Sowieso de nepkip van de amazing oriental, dat was echt mijn redding toen er 15 jaar geleden nog amper vleesvervangers waren. Zooo lekker.

Even wat anders, dit recept is echt fantastisch: https://www.feastingathome.com/black-pepper-tofu-with-bok-choy/

Tofu met veeeel zwarte peper

4 likes

Nou ja mac n cheese is vaak niet vega door stremsel. Maar deze producten zijn er toch meer om vega eten aantrekkelijk te maken voor mensen die niet goed kunnen koken en vegetarisch eten daarom te moeilijk vinden? Mijn familie bijvoorbeeld, zou evht geen couscous salade kunnen maken die ze ook lekker vinden. Maar met zo’n mix misschien wel want “lekker makkelijk”

6 likes

Snap heel veel van die kruidenmixen hier van niet. Ik gooi nooit vlees in m’n kruidenmixen :woman_shrugging:

En ik krijg er honing pakjes gevoel van, alsof we debielen zijn die zelf niks kunnen bedenken

2 likes

Wat zijn jullie favoriete vegetarische kookboeken? Ik heb recentelijk veggie van Hugh-Fearnley Whittingstall gekregen, maar ben nog niet echt fan haha.

Vegarabia van Greg & Lucy Malouf, Plenty van Ottolenghi en Easy curry vegetarisch van Madhur Jaffrey

1 like

Ik ben heel erg fan van Bazaar van Sabrina Ghayour, vooral als je Ottolenghi een beetje hebt uitgespeeld.

Ik vind BOSH! heel chill

Komende week zijn de beyond burgers in de aanbieding bij Vomar (1+1 gratis). Zijn ze een beetje lekker?

Ja maar vond ze wel lekkerder van de barbeque dan uit de pan.

Ik vond de geur die vrijkomt bij het bakken en de nasmaak heel vies, chemisch ofzo, dus zou ze zelf niet nog een keer kopen. Mijn vriend vond dat daarentegen niet en die vond ze wel heel lekker

2 likes

ik vind ze vreselijk, mijn vriend vind ze precies op vlees lijken en daarmee ook de beste vega burgers ooit

1 like

Deze doos lag eindelijk in m’n AH en echt: 5/5 :star: :star: :star: :star: :star:
En er staat ca. 12 op de verpakking maar er zaten er 17 in :fist_right: :fist_left:

56 likes

Wooooow winning!!!

1 like

ooooooooh wauw, deze ken ik helemaal niet! Zo leuk! kijk die mini frikandel zo schattig

3 likes

Had je het uit de oven of de Airfryer? Ik word altijd misselijk van de ovenbitterballen omdat ze vaak zo zacht worden, echt niet wat ik zoek in een bitterbal. Maar als deze wel lekker worden wil ik ze wel eens proberen.

1 like

Gewoon oven! Even af laten koelen helpt altijd wel, vond ze helemaal niet zacht maar precies goed

1 like

Woow ben benieuwd of jij dan geluk had of dat er gewoon altijd zoveel inzitten

Oh dat zou evht geweldig zijn, als er 12 opstaat maar je altijd meer krijgt. Dat is de behandeling die vegetariërs nodig hebben, permanent geluk

14 likes