Utopia

Ik denk eigenlijk dat het vantevoren de bedoeling was dat ze maar even bleef. Even de boel flink opstoken en brief achterlaten. Zo kwam het tenminste op mij over.
Ben wel blij dat ze weer vertrokken is.

Wat reageerde Merel lullig op die brief zeg! Zie je dan niet dat iedereen om je heen verdrietig is?

Shelley snap ik ook niet, nu wil ze weer alleen dansen…

Ik heb ook het idee dat ze veel meer ruzies hebben, omdat er zoveel onduidelijk is. Ben benieuwd wanneer er echt mensen weggaan.

https://www.shownieuws.nl/rubrieken/sterren/2020/heel-leuk-babynieuws-voor-oud-utopiaan-jessie/😱

Jessie en zijn vriendin krijgen en baby

Zo, fijn dat ze het geluk hebben gevonden!

Lotus heeft een aantal video’s op haar YouTube kanaal gezet waarin ze uit de doeken doet hoe het er allemaal aan toe ging binnen Utopia. Totaal vier delen. Lotus Metaal is haar YouTube naam.

1 like

Omg dit is echt tea. Ik vond haar altijd heel kut en een beetje psycho, misschien veranderd mijn mening als ik alles heb gezien

Hahah nou als je gelooft wat ze zegt dat gaat je mening zeker veranderen. Als je denkt dat ze onzin praat dan wordt ze nog veel meer psycho.

Wooow heftig dit, ik weet nog wel dat haar vertrek heel raar ging. Dit is toch gewoon mishandeling eigenlijk?
Ik moest altijd wel lachen om die theorieën van die gekke mensen in facebookgroepen, die dachten toen dat de politie er was omdat ze iemand geslagen had ofzo en meer van dat soort dingen.

1 like

Ik heb het met veel interesse gekeken, maar vind het ook best een vaag verhaal. Alsof zij niets geks heeft gedaan. Het is natuurlijk alleen maar gebaseerd op de beelden, maar het ging daar niet echt lekker soepel op het terrein op een gegeven moment.

1 like

Oh ik ben halverwege de eerste video en ik geloof het allemaal nu al (dat de regie vet zit te manipuleren, in elk geval). Reality TV is echt fcked up.

2 likes

Ja het vervelende is altijd dat je niet kan controleren of iemand de waarheid spreekt. Maar zij heeft er echt helemaal niks mee te winnen door dit verhaal zo op haar YouTube te delen, als ze bekendheid ofzo wilde dan had ze het wel anders aangepakt. Ze gaat ook best vaak live op YouTube en is daarbij echt superlief voor iedereen die meekijkt en berichtjes typt. Dus ik geloof haar wel, maar echt nooooit gedacht dat dit met die regie allemaal zo ver zou gaan.
Mensen dachten ook dat ze drugs had gebruikt en de hele tent kort en klein had geslagen haha.