Ja, precies zo’n einde. Niets is nog duidelijk en er gaan waarschijnlijk weer allemaal gekke opdrachten komen. Wel grappig dat ze eerste dachten dat ze moesten gaan stemmen. Daar is superveel onrust rondom ontstaan. Mariska is echt een beetje gek geworden de laatste dagen!
Sinds het om 18.00 wordt uitgezonden kijk ik eigenlijk niet meer. Ik heb niet het idee dat ik wat mis ook
Ik ook niet meer, vergeet het iedere keer nu de tijd veranderd is.
Ik nog wel! #kneus.
@Haai En je hebt wel degelijk wat gemist. Een kip heeft een nestje gemaakt in een kledingbak van Merel en die zit nu onder haar bed steeds te broeden
hahahaha oke die is vast geflipt. Ik volg nog wel die slechte facebook pagina, dus ik weet wel dat Adriaan inmiddels al naar huis is gegaan. Is het al bekend hoe ze tot december mensen af gaan laten vallen?
Waarom is hij ineens naar huis gegaan?
Hij had z’n 15 maanden vol en wilde niet langer.
@Haai Nee Merel was heel lief! Ze hebben alles laten liggen en nu is het heel grappig in de ochtend bijvoorbeeld als ze een gesprek tussen Merel en Franny laten zien, dan zit die kip dus gewoon onder het bed te chillen als ze aan het praten zijn hahah
Ik ben benieuwd wat er morgen gaat gebeuren, denk dat Billy terug komt
mijn god je hebt gelijk
Eh spoiler?
Het staat overal op internet, maar goed
als het op tv is geweest
Omg.
[quote=“vaatdoek, post:159, topic:1812, full:true”]
Ik wacht nog steeds op de herintreding van Billy!!! Dan ga ik echt gillen.
[/quote]
Haha yessssss. Mijn post uit januari.
ze gaat as we speak al weer weg!
Waarom?
Hahahahahaha
Schakelde te laat in…
ze was toen net foto’s aan het maken met alle bewoners. Wat ik begreep had ze er voor iets verteld, maar ja was dus te laat.
Ik snap nou nog steeds niet waarom ze ineens weer weggaat? Het was toch maar gewoon een bezoekje dan ofzo, ze gaf verder geen reden.
Het was ook heel vaag! Volgens mij lukte het gewoon niet & hebben ze er een verhaaltje omheen bedacht.