Utopia

Over Jessie & Merel en hun relatie weet ik niet. Ik denk wel dat Merel zich sterker voordoet dan ze is. Ik vind ze samen soms echt een arrogant duo in discussies. In heb online een filmpje gezien met een discussie over geld en Merel is gewoon niet eerlijk, maar omdat ze beter kan discussiëren draait ze de hele situatie om!

Maar dat is nu ook wat ik bedoel, ze pingpongen zo heen en weer. Ene moment maken ze het schijnbaar uit, andere moment vieren ze superlief verjaardag samen. (etc)
Ook als ze een discussie hebben vind ik bepaalde opmerkingen heel gemaakt klinken, of als een van de 2 iets naars zegt dat met een twinkel in hun ogen… ik weet het niet, het is zo gemaakt allemaal. Alsof ze gewoon een goede verhaallijn willen brengen.

1 like

:roll_eyes:

En een ‘streepjescode’. Eerder tralies ofzo…

1 like

Wow wat slecht, de streepjescode lijkt niet eens en zijn ook totaal geen rechte lijnen.

Ohhhhh die Gerrit die Jordy even casual een blije en een valse nicht noemt. Jammer dat Jordy daar niet even over doorgaat en hem op zn plek zet.

Ja hij probeerde wel een beetje te zeggen dat dat niet oké was maar dat kwam toch niet aan bij gerrit :sweat:

Nee want ‘je bent lelijk’ is ook niet oke. Want dat heeft precies dezelfde lading, Gerrit.

Sowieso de manier waarop Gerrit discussies voert, gadverdamme.

Jaaa, wat doet hij dat vreemd. De intonatie, maar voornamelijk wat hij zegt! Ik vind het ook een eikel t.o.v. Franny.

Hij voelt zich zo verheven boven iedereen terwijl hij alleen maar poep praat

Romy en Cemal krijgen een baby!

1 like

Mariska is ZO ontzettend irritant
Wil echt dingen naar de tv gooien als zij praat

Blij dat dit binnenkort om 18 uur is want dan mis ik toch de helft

1 like

Ja, wat een irritant mens. Steeds over haar werk en hoeveel ze bereikt heeft daarin. Ondertussen bereikt ze zelf bar weinig.

Heheh bar. Het enige wat ze wel gedaan heeft is een bar maken toch

2 likes

Utopia stopt, eind december is de laatste aflevering

Nooooo krijgen we weer zo’n achterlijke finale die nergens op slaat. ‘het spel is nu echt begonnen’

Ik dacht het al toen ze besloten de tijd dat het uitgezonden wordt te verplaatsen, ging dat bij die 1e niet ook zo?

Ja volgens mij ook inderdaad, vond het al een domme tijd zo onder etenstijd. Ik vind het wel jammer aan de ene kant want schaamteloos vermaak, maar aan de andere kant vind ik deze nieuwe versie saaier dan de eerste.

Ja inderdaad, het gaat nu echt naar een tijd dat niemand meer kan kijken. Ik heb het meestal ook maar een beetje aanstaan als achtergrond als ik andere dingen aan het doen ben want er gebeurd toch altijd vrij weinig.