Utopia

Lol

1 like

Die nieuwe inwoonster komt me zo bekend voor. Iemand enig idee?

Ja mij ook!

1 like

Ja dat corps mariniers! Daar is iets mee, daarmee is ze al eerder op tv geweest. Grr zo irritant dat ik er niet op kan komen.

1 like

Ik vind Mariska echt heel onsympathiek. Er ze bemoeid zich overal mee.

Ik ga zo naar de markt met m’n moeder en tantes haha. Wel erg veel gedoe vind ik voor anderhalf uur markt maar ben benieuwd!

3 likes

Wil je hier laten weten hoe het was? Zo benieuwd hoe het er echt aan toe gaat.

Ja ik ben ook echt heel benieuwd!

Ooooh ik ben benieuwd!!

Ehm, het was niet echt boeiend maar zal het toch even proberen. Vlak voor je binnenkomst kreeg je te horen dat je niks mocht zeggen over de inhoud van de afleveringen en de streams tegen de bewoners. Dit om het spel ‘zuiver’ te houden. Je mocht geen zakelijk advies geven want ze moeten het allemaal zelf zien te redden. Verder mocht je enkel een id-kaart/paspoort, contant geld/pinpas en sleutels meenemen. Dus geen tas, sigaretten enz. De bewoners mochten wel roken en af en toe zag ik dat een bewoner een sigaret van ze kreeg.

Het was kleiner en anders ingedeeld dan ik dacht. Vooral de silo was klein. Het huisje van Merel en Franny (?) was als enige niet toegankelijk. Oja, en tot mijn verbazing rook het gedeelte bij het meer superlekker. Ik had verwacht dat dat stilstaand water zou meuren maar het was heel fris en bloemig allemaal daar.

De markt zelf stelde niet veel voor. Volgens mij werd vooral de Utopia-merchandise verkocht. Ze hadden geen vegan hamburgers helaas. De friet was denk ik de slechtste die ik ooit heb gehad, super taai. Je kon bewoners aanspreken om een ‘pollie’ te maken. Ik heb er een met Gerrit en m’n moeder gemaakt omdat dat haar favoriet is.

Ik heb zelf geen bewoners gesproken (op bier bestellen bij Jens na). Maar mijn moeder werd trouwens wel helemaal starstruck bij Gerrit. Ze zei: ‘je bent m’n grootste fan’ (had ze niet door haha) en knuffelde hem. Maar ik had dat misschien ook wel een klein beetje. In de afleveringen vind ik hem echt walgelijk door al z’n gedragingen. En snapte nooit wat vrouwen in hem zagen. Maar hij ziet er in het echt best wel heel goed uit, hele aantrekkelijke uitstraling. Ik heb ze alleen gezien allemaal maar niet gesproken dus er valt niet zo veel te vertellen. Behalve dat Jessie een paar keer zei dat ie te druk was om mensen te woord te staan. Hij kwam niet zo sympathiek over en Merel ook niet. Ja en Mylene, holy fuck. Ik vind haar altijd al mooi maar in het echt leek het alsof ik naar een LOTR-elf keek.

Nja, ik weet het niet zo goed maar als iemand een vraag heeft kan ik die misschien wel beantwoorden.

9 likes

Ugh ik kan echt niet meer tegen dat gezeik van Jessie

1 like

Thanks! Ben altijd zo benieuwd hoe het er aan toe gaat. Maar sta je jouw tijd daar gewoon te staan of kan je iets doen? Met andere bezoekers praten? Wel grappig om te lezen over Gerrit! Op tv vind ik ‘m echt onzin uitkramen de laatste tijd.

Er is niet echt iets te doen. Apart van de huisjes heb je het marktgedeelte. Daar kun je langs de kraampjes en wat drinken en wat eten. Mensen liepen vooral heel langzaam rond of zaten gewoon. Er waren wel een paar momenten dat Franny, Shelley en Jens een dansoptreden deden (hetzelfde herhaald). En je had dus ongeveer elk uur een rondleiding van Gerrit waarbij je het meer, de silo en de huisjes kon zien.

Bezoekers zochten wel contact met elkaar. Ik heb wat gesprekken afgeluisterd en ik hoorde dat er wel behoorlijk wat vaste bezoekers waren. Maar het zijn niet echt mijn mensen dus ik was stil aapjes aan het kijken haha.

1 like

Nee die foto was van de afgelopen markt

1 like

Jezus echt he!!

Maar sowieso word ik helemaal leip van die hypocrisie van hem. Anderen egoĂŻsten noemen maar zelf het hardst verkondigen dat je jezelf op een zet en daarom fruit verstopt. Echt ga alsjeblieft naar huis.

Wel heel grappig en cringe dat hij dacht dat de mensen van varkens in nood dat mandje voor hem hadden meegenomen hahah voor lullll

Ik ben vorig jaar winter ook naar de kerstmarkt geweest, was wel grappig, alleen ik snap Ă©cht niet dat je nog steeds van die mensen hebt die dan tĂłch tegen de bewonders allemaal inside info geven. Want die mensen van Talpa zetten nog net niet een pistool tegen je hoofd dat je Ă©cht niets mag zeggen. Op de foto met een quitclaim en nummer, gefouilleerd, echt gedreigd als je wat zegt je nooit meer terug mag komen. Dat die mensen dat durven, haha!

Ohhh ik vind die speedboot van Adriaan echt te grappig. En Merel met dr zure kop: ‘als vegan is dit natuurlijk ook niet diervriendelijk’. Wel als die vissen hierdoor dieper of ergens anders gaan zwemmen troela.

2 likes

Jeffry en Jessie hebben een dochter en die heet
houd je vast:

Stormy Pearl

Ze stellen niet teleur.

2 likes

:rofl::rofl::rofl:

@Banananana ik vond dat ook een grappige actie van Adriaan. Vind het soms wel sneu dat ie niet goed weet uit te leggen waarom hij dingen niet leuk vindt (althans, so lijkt het op tv) want steeds herhalen dat dit niet zijn missie in Utopia is raakt de anderen natuurlijk niet. Aan de andere kant, zouden ze anders wel luisteren? Jessie en Merel zeker niet denk ik.

Hebben jullie trouwens ook het idee dat die ‘relatieproblemen’ van Jessie en Merel een langdurig toneelstukje is?

1 like