Utopia

Hahahah ritueel verbranden dat tshirt

‘en nu loop je weer weg, ik was nog niet klaar met het gesprek’

1 like

Hahahahaha wat is dit omg, in dit topic ook echt, laat me leven

8 likes

ijskoud. ik durf niks meer te zeggen

2 likes

Ja is ook zo maar ik kan me echt niet voorstellen hoe Franny zich voelt. Zon intense periode met die (nare) Tim, dan gaat het uit op afstand… ja het is geen excuus maar denk ook dat dat best wat met je doet. Tuurlijk moet ze dat niet op Gerrit afreageren want ze had kunnen weten dat t Shelley zou kwetsen, maar denk wel dat de relatiebreuk etc heftig is voor Franny en ze heeft wel echt punten bij mij verdiend afgelopen tijd haha

Ik geef Shelley ook vaak gelijk (vooral als ze tegen Merel in gaat want dat vind ik echt een naar mens) maar vind uiteindelijk toch dat Franny er meer volwassen mee omgaat dan Shelley.

Hele analyse van dit programma haha ik zeg bijna nooit hardop dat ik dit kijk…

Edit: @Banananana haha deze melding, omg. Ben blij met je bijdrage hoor!

2 likes

Ja daarom! En denken dat hij zo onwijs intelligent is maar er komt alleen maar onsamenhangende poep uit zn muil. Daarom wil ik me opgeven, alleen om hem op zn nummer te zetten. En om mensen een lesje spreekwoorden en gezegdes te leren. Wat dat gaat ook aan de lopende band mis.

1 like

Ja wow in discussies voeren zijn ze echt slecht. Het valt vaak stil middenin een zin of juist heel veel blabla en dan denk ik echt… en je punt is?

1 like

hahaha en elke keer dat Dylan weer eens sorry zegt tegen Kaylee

spoilersssss

Jessie en Merel liggen weer bij elkaar in bed lees ik op die prachtige facebookpagina. Ik vind ze wel schattig samen. Gerrit en Franny ook…

1 like

Beste verbasterde uitspraak van vandaag:

‘De spanning moet wel eens van de boog af’

??

2 likes

Wat loopt shelly altijd te blèren zeg

Oooohhhhh gerrit :mad: roepen dat andrea pot is omdat ze niet met hem wil :mad:

Ohh dat gesprek was zo cringe. Wat een monumentale sukkel is Gerrit. Echt een kneus.

3 likes

Gerrit is zo wisselvallig. Soms is hij echt een randdebiel. Ik vind het trouwens nu alleen maar een groot drankfestijn.

Ik heb online wat filmpjes van Alexandra gezien. Vind het een apart type, maar dat past misschien juist bij de rest.

Ugh ik had nooit lid moeten worden van de fb groep. Ik wil op iedereen reageren maar must resist. Vandaag iemand die zegt dat Franny buiten ook niet zo met iedereen moet seksen want ‘mannen praten met elkaar’ en zo krijgt ze nooit een serieuze vriend

:disappointed:

Ja die groep is echt debiel he. Zitten vooral een aantal 60plussers met een hele uitgesproken mening.

Ik snao niet wat iedereen in die Gerrit ziet. Zon domme ransbak

3 likes

Vandaag de winnaar van de meest verbasterde uitdrukking: ‘een hands off mentality’

Gesprek nav de stemming dus spoilerrrrr

Samenvatting

Dit is toch geen gesprek jongens. Alleen die eerste vraag van Gerrit al. ‘je vindt dat ik niks doen, zoals wat’. Ik zou hier serieus geen antwoord op weten hoor, sorry wat is je vraag precies. Wat een kneusss

1 like

Ja! Elke dag worden er zulke gesprekken uitgetypt hahah. Je moet er maar zin in hebben.

1 like

Gaan ze shirt loos onder een eikenboom rupsen zoeken…

2 likes

Ze zijn zo stupide daar.

1 like