Wat is Kaylee een ontzettende jankende zeikerd he. Wat een geduld heeft die Dylan.
Hahaha zie nu pas jouw post, Oops
Ja verf in je haar boeiiiiiieeeeehhhhhhhhhhhhhhhh
Kijkt iemand nog…Waarom doen Kaylee en Dylan zo moeilijk over het tattooeren? En is Shelly echt zo dom?
ik kijk ook nog maar heel af en toe en anders half. Ik vind Kaylee zo vervelend over komen, en Dylan echt soft. Franny lijkt wel opgeknapt na dat tim er uit is!
Ik kijk nog steeds! #noshame
Ik ook, trouw elke ochtend😬
Tim heeft per brief de verloving met Franny afgebroken en de relatie verbroken . Franny is eindelijk verlost van die engerd, maar het is echt sneu voor haar dat het zo moet gaan
HALLO SPOILER
Oooo fuck fuck. Ja sorry ik was helemaal hyped en heb er niet over nagedacht. Sorry sorry!!!
Ja ze beseft het misschien nu nog niet maar: hallelujah!! Vind haar zo leuk de laatste tijd, echt lief. Echt een klootzak is hij, kon t vast niet hebben dat ze zo opleeft nu. Hij zou ook al een ander hebben
En die Maikel, wat een engerd zeg, agressiviteit pff
Ik vond Andrea’s clapback zo grappig. Maikel: je gedraagt je alsof je 12 bent. Andrea: En jij ziet eruit alsof je 12 bent.
Ik zat te joelen op de bank.
Ja die Maikel vind ik ook echt een engerd. En dat kapsel ?!
Franny vind ik ook echt een stuk leuker zo inderdaad! Eindelijk zichzelf. Nu is het even kut maar hopelijk kan ze het doorzetten
Ik wilde het net komen posten!! Daar is ze mooi vanaf. Ik vind haar ook echt leuk zo zonder hem
Ik vind die Adriaan zon irritante stotterraar.
Ik vind het zo opvallend dat bijna iedereen na die eerste dagen een gek blijkt te zijn. Maikel ook, maar Rens ook al. Na die proefweek stort iedereen in.
Ik zou eerlijk gezegd ook loco gaan in die tent
Helemaal waar. Het is ook allemaal debiel natuurlijk: samenwonen met camera’s en randdebielen.
Oh nee Franny WHY?!?!
Ze heeft seks gehad met Gerrit
Nouuuuuu ik vind dit echt niet leuk. Natuurlijk ga ik op die spoiler klikken als je dat er boven zet. Doe gewoon alles in een spoiler. Ik dacht dat het nog om dat van hiervoor ging