Dit was mijn uitkomst
Ik ben er totaal nog niet uit. GL is nooit mijn partij geweest en is het nog steeds niet, D66, misschien? Ik heb altijd vrij consistent PVDD gestemd maar zit inderdaad toch te twijfelen of ik niet op een grotere partij wil stemmen. PvdA sluit ik dus niet uit, maar Bij1 ook niet moet me echt nog even gaan verdiepen in de programma’s en hoe de partijen gestemd hebben bij moties
Edit: ik zit er nog even naar te kijken, en herinner me weer dat mijn grootste probleem met de PvdA was dat ze op veel vlakken die ik belangrijk vind wel aan de voor mij goede kant zitten, maar heel lafjes. Dit soort dingen, vind ik irritant.
En D66 vind ik toch wel erg pro Europa, ik ben zeker niet anti en uit de euro lijkt me een kutidee, maar veel meer zie ik ook weer niet zo eigenlijk.
Verder vind ik het ook niet zo chill dat meerdere partijen die ik overweeg redelijk sterk voor (bindende) referenda zijn, ik vertrouw de Nederlandse bevolking daar toch echt te weinig voor met VVD als grootste en PVV als tweede in de peilingen