Tips, ervaringen & aanraders #2

https://www.bol.com/nl/p/van-wie-zijn-deze-billen/9200000040774584?referrer=socialshare_pdp_androidapp

https://www.bol.com/nl/p/rupsje-nooitgenoeg-voelboek/9200000011254769?referrer=socialshare_pdp_androidapp

https://www.bol.com/nl/p/het-grote-kijk-en-voorleesboek-voor-rond-de-2-jaar/9200000095274082?referrer=socialshare_pdp_androidapp

Vooral flapjes boeken zijn rond de 2 jaar favoriet.

1 like

Haha het schoot nog even door m’n hoofd om jou te taggen, maar twijfelde of jij het was die eerder al eens veel boekentips had gegeven. Maar ja dus :grin: Dankje!

1 like

@Grey ja, die bedoelde ik idd!

1 like

Haha ja boekjes is life! :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Welk meegroeimatras van I.kea raden jullie aan? M. krijgt binnenkort een Sund.vik-bedje, maar ze kan natuurlijk niet op de lattenbodem liggen. We willen online bestellen, dus we kunnen het niet even testen.

Helaas niet op maat 5 (gewone luiers). :sob:
Maar toch bedankt voor de tip, ik vind het altijd heel fijn als dit soort tips gedeeld worden. :heart:

1 like

Pfff de hele dag met baby in de weer geweest. Kon nog geen 5 min zelf spelen. Ze krijgt tandjes, wat een ellende. Hoe lang duurde dit ong bij jullie ?

Bij de kruidvat 5 pakken voor 26 euro! Ook maat 5 :blush:

2 likes

Ik stap denk ik over op de ‘extra droog & zacht’ lijn van Albert Heijn. Net zo fijn als Huggies, maar dan nog goedkoper. Deze:

Iemand ervaring met de luiers van Jumbo? Daar bestel ik namelijk m’n weekboodschappen, scheelt weer een ritje :yum:

Ik heb die van ah, die zijn fijn. Jumbo was ook te doen, maar ah is fijner.

Ja, heb nu een paar pakken van AH gehad en die zijn echt top.

Ik ga straks even een pak bij Jumbo meenemen om te testen. Ik haal daar altijd m’n weekboodschappen vanwege het pick-up point (heeft onze AH niet meer :sob:), dus zou makkelijk zijn als ik het daar meteen mee kon bestellen.

Ik heb van AH altijd die andere; berenluiers ofzo? Die zijn volgens mij op het moment de goedkoopste die je kan krijgen (buiten aanbidding) en gaan hier prrrrrima

Heb ik ook getest. Hij blijft er wel droog in, maar als hij maar een klein plasje had gedaan vond ik het al heel erg snel naar urine stinken als hij langs liep, dus daar ging ik op die manier best snel doorheen.

Pfff ja, sommige 2 weken, sommige 2 dagen. Maar dan komt er altijd wel meteen weer een nieuwe tand achteraan :stuck_out_tongue:

Geldt helaas niet voor de Premium Protection


1 like

Hier wel, ik gebruik ook die! Die aanbieding duurt al 3 weken en ben al 2 keer wezen halen.

Jawel, ok heb ook bij de kruidvat pas pakken gekocht maat 5 pp!

Ah, oké! Gisteren heb ik toevallig een online bestelling gedaan bij Kruidvat en ook de PP maat 5 in mijn mandje gegooid, maar er ging geen korting af. Dus toen heb ik ze niet gekocht. In offline winkels kom ik amper momenteel.
Zou de korting alleen in de winkels zijn?

Laatst heb ik ze bij Wehkamp nog redelijk voordelig kunnen scoren gelukkig.

Ze waren wel in de aanbieding bij de Etos 1+1 online
 maar heb maat 3, weet niet of maat 5 er ook was.

Kan je de dokter niet bellen? Dan hoef je niet meteen te gaan maar kunnen ze je wel advies geven.