Tips, ervaringen & aanraders #2

Mijn ervaring (hij is nu bijna 2,5) heeft me geleerd dat het steeds fases zijn. Dan slaapt hij een fase tot 6, dan tot 8, dan weer tot ergens daartussen en soms fases dat hij ‘s nachts weer gaat spoken en 3x per nacht ligt te zingen of te jammeren. Eerder of later naar bed brengen maakt niks uit. Niks zo onvoorspelbaar als kinderen :yum:

1 like

J is anderhalf en gilt wat af. Echt verschrikkelijk. Vanuit het niks, hard en heel hoog. Tot nu toe heb ik geen oplossing.

1 like

Wat een ontzettend lief gebaar en mooi cadeau. :heart:

2 likes

Thanks @360, @Taartje en @FrauHelga, het scheelt al dat het normaal lijkt te zijn. Irritant, maar normaal. Ik doe mijn festivaloordoppen maar in, worden die ook nog eens gebruikt :wink:

7 likes

Pfff nou haha! Ik moet er nog steeds aan wennen, dat vroege opstaan

Haha ja zo probeer ik ook te denken als er weer iets “vervelends” is. “Het is een fase, het is een fase”.

En vaak is dat inderdaad ook wel zo! Hopelijk is deze fase snel voorbij😅

Zeeman heeft er maar ik weet niet of je die online kunt bestellen.

Misschien die van bambino van Kruidvat? Geen idee of ze daar online ook voorraad van hebben overigens…

Ik vond ze in ieder geval fijn. Dat gat rekt ook best ok mee, waardoor ik de etenswaren in het haar praktijken redelijk kan omzeilen :wink:

Hier is het ook feest. Ze wil tussen 16 en 20 niet meer slapen…En was afgelopen week om 04:00, 05:30 en vanochtend 06:00 wakker. Was al een hele tijd tussen 07 en 07:30 gewend, dus ik ben ook helemaal gesloopt. Gister had ze nog om 22 uur een fles en toch nog best vroeg wakker. :sleeping:

Manmanman, zo vermoeiend hè haha!
Hopelijk snel weer een normaal ritme!

1 like

Iemand nog tips voor leuke boekjes voor een bijna 2-jarige? Ze heeft al wat Nijntje boekjes, die vindt ze leuk. We hebben ook een groot zoekboek waarin ze dingen aan kan wijzen, dat vindt ze héél leuk. Iemand tips?

J vindt geluidboekjes en flapjesboeken het einde!

Ohja die hadden we ook in onze tropische tijden haha maar niet mee kunnen nemen helaas. Heb je tips voor welke heel leuk zijn?

Hier is de reeks van Bobbi favoriet. En hij zit nu in z’n poep-fase, dus ‘over een kleine mol die wilde weten wie er op z’n kop gepoept heeft’ wordt nu ook veel uit de kast getrokken.

Oh! En good old Dikkie Dik!

1 like

afbeelding deze vind ze erg leuk en flapjesboeken met 100 eerste woorden, … waar ben je (zijn meerdere variaties van) en dikkie dik!

6 likes

Thanks @Bathwater en @Ohappyday!

1 like

Meer dan ik zou willen :weary:

Deze is hier echt een groot succes!

100 eerste woordjes - Edward Underwood
Zitten ook leuke flapjes in

eerste woordjes edward underwood

3 likes

Dit ziet er ook leuk uit! Ga ik naar kijken!

1 like