Tips, ervaringen & aanraders #2

Overigens acht ik de kans op scheiden nihil hoor, ze zijn al jaren gelukkig getrouwd.
Maar goed, ik had ook niet verwacht dat we maanden binnen zouden zitten ivm een pandemie dus alles is mogelijk. :joy:

1 like

Hahaha precies! Ik kijk nergens meer van op.

1 like

Ja! Mary and the locks :smiley: zij heeft ons geboortekaartje gemaakt!

2 likes

Ja wij hebben inderdaad ook bewust alleen die 2 personen en niet hun partners! Precies om die reden.

1 like

Wij hebben dit ook nog niet geregeld. Maar ik vind het heel moeilijk. Mijn ouders zijn te oud en schoonouders zijn geen optie (om allerlei redenen, ik denk dat mijn vriend dat met me eens is :see_no_evil::poop:). Ik zou zelf het liefst mn zusje en haar man vragen. Maar zij zijn al voogd van twee kindjes van een vriendin van hun (die is BOM moeder), en de broer van mn zwager heeft hun ook gevraagd als voogd voor hun nog voorlopig nog vloeibare kind. En heel egoïstisch, de kans is minimaal dat ze allemaal daar komen enzo, maar ik wil eigenlijk dat onze dochter de enige is waar ze voogd voor zijn. Maar ik weet het dus niet, want objectief is dat ook een beetje stom en dom van mij. Want als ze van niemand anders voogd zouden zijn dan was het wmb een uitgemaakte zaak. (En ik verwacht overigens niet dat zij of die vriendin ofzo rekening hierin houdt met mij hoor, even als disclaimer. Dit is echt iets wat bij mij ligt en wat ik gewoon niet zo goed weet. Omdat een groot gedeelte gevoelsmatig is. Is het herkenbaar? Of denken jullie tering waar maak je je druk om :see_no_evil::joy:)

1 like

Allebei mijn kinderen (bijna 1) gillen de laatste dagen zo ontzettend hard (vaak uit enthousiasme, soms als ze moe zijn, soms als ze vechten om een speeltje) dat ik ze echt bloedirritant vind op die momenten. Van die hoge krijsgillen die trommelvliesverslindend zijn. Gaat dit snel over, of zijn er op deze leeftijd al dingen die ik kan doen om dit af te leren (ik zeg nu al ssst en dat het niet zo hard hoeft maar heeft weinig effect)?

Ik heb echt helemaal niemand waarvan ik zou denken, jullie worden voogd.

Wij hebben dit dan ook nog niet geregeld. Het is mijn grootste angst dat ik kom te overlijden voordat A. volwassen is.

Aaaah ja K doet dit nu ook. Vooral uit enthousiasme / stem testen. Zó hoog, echt zo’n heksen gilletje. Ik vind het ook mega irritant! Ik ga dan met juist hele lage rustige stem tegen hem praten, vaak probeert hij dan mijn toon enigszins na te doen.

1 like

Ik voel je. Of eigenlijk voelen mijn oren je. Al is S degene die als een meid gilt en L is een kleine hulk.

1 like

Heeft er iemand tips voor een leuke lamp voor de baby/kinderkamer? Liefst niet zo iets typisch met dierenfiguurtjes ofzo.

En tips om deze muur wat op te vrolijken zijn ook zeker welkom :grin:

2 likes

Heeft iemand ervaring met deze schoentjes? Omg ze zijn zooooo leuk!! (Niet die lelijke selfcare-dingen maar als je verder naar beneden scrollt)

Ik heb vorig jaar in IJsland de mama skully gekocht :grimacing:

1 like

Ik kreeg er ook een ad van op Instagram en vroeg me eigenlijk meteen af of dit geen aliexpress dropshipping is?

1 like

ah yes heb ze al gevonden
https://aliexpress.ru/item/4000653372564.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.718f50f2dKg89K&algo_pvid=47c7ea6c-3641-4fb6-a702-6bcfeaf60dfe&algo_expid=47c7ea6c-3641-4fb6-a702-6bcfeaf60dfe-22&btsid=0ab50f6215880121010672928e9dab&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_

2 likes

Heeft iemand hier de gouden tip voor een leuk moederdag kado? Mijn stiefzus is dit jaar mama geworden, maar haar relatie loopt niet zo goed. Ook heeft ze enkele jaren geleden haar eigen moeder verloren. Daarom wil ik haar laten zien wat voor een geweldige moeder ze nu al is voor haar dochter! Ik heb weinig inspiratie, dus misschien heeft hier iemand een leuk idee :relaxed:

8 likes

Lief!!
Misschien een mooie ketting of ander sieraad (afhankelijk van wat ze draagt) met de geboortesteen van haar kindje?

2 likes

Ja!! Heel leuk idee! Ik ben aan het denken aan een ring met 3 geboortestenen (van haar moeder, haar dochter en zichzelf). Heel hard bedankt voor dit idee!

13 likes

hahaha oh wat erg!!

Pfffffffff wie herkent dit?

Mijn baby van 9 maanden slaapt altijd goed snachts en sliep van ongeveer half 8/8 tot volgende ochtend 7/half 8. Sinds een week wordt ze echt om half 6/6 uur wakker?? Ze wilt daarna ook niet meer slapen.

Ik ben helemaal gesloopt

Jaaa vervelend he! Mijn zoontje deed dat ook in periodes, die sliep altijd van 7 tot 7 maar werd dan ineens een paar weken lang om 5u wakker. Niks hielp, was echt uitzitten. Nu hij bijna 3 is komt het gelukkig niet meer voor (nouja hij wordt meestal wel om 6u wakker maar dat vind ik wel een normale tijd opzich).