Tips, ervaringen & aanraders #2

Oatly spread doe ik sinds ze dat in het assortiment hebben. Naturel, maar de tomaten basilicum is favoriet.

Ik let eerlijk gezegd niet zo op suikers (Ja met mate) en zout vanaf 1 doe ik wel, maar ook met mate.

Hier krijgen ze namelijk ook pindakaas met jam op boterham.

4 likes

Oh die Oatly spread kende ik niet, dank voor de tip!

3 likes

Haha @Hallows @Bergamot en @Ieniemaxi echt LETTERLIJK vandaag heeft hij al 1 dutje gedaan van ruim 1,5 uur en nu slaapt hij alweer. Kinderen :woman_shrugging:t2:

3 likes

Ik ruim volgens mijn gevoel de kamer en keuken wel 10x per dag op. S maakt echt veel rommel. Alle speelgoed op de grond etc. Dan weer de tuin in en bedenkt dan oh moet plassen, dus met vieze schoenen weer terug door de woonkamer pfffff ik heb het maar geaccepteerd dat het altijd rommelig is. Voordat ik ga slapen ruimen wij (man en ik) nog wat op.

2 likes

Één opruimmoment in de dag organiseren? Ik doe het meestal nadat de baby op bed ligt. Dan heb je er ook het langst plezier van!

1 like

F. gaat nu, ik denkt door fruit hap en groente, opeens 3 flessen drinken ipv 4 van 180+6 schepjes.
Is het dan de bedoeling dat we haar grotere flessen geven, zodat ze wel aan haar vocht komt?
Ze oefent wel met water uit een 360 beker maar daar krijgt ze niet heel veel van binnen.

Oeh goeie! Die ga ik ook bestellen. Heb nu ook humus met minder zout. En kokos yoghurt als toetje. Dat is echt lekker. Ook echt heel duur :frowning_face:

1 like

Ik doe gewoon water in de babyfles. Werkt ook!

1 like

Ja zo jammer die prijs. :unamused:

1 like

Ik deed na een paar maanden bij elke voeding extra water in de fles (zolang ze die allemaal leegdronk, zodat ze qua melk gewoon de richtlijn kreeg), denk zo’n 20/30ml extra water per fles uit mijn hoofd, totdat ze volledig over ging op gewone melk en water voor overdag. Hoefde niet van het CB maar werkte voor ons erg goed (dochterlief eet en drinkt sowieso erg veel).

1 like

Ik heb nog wel heel staan!

Ja :v:t2: ik ben net de boel aan het opruimen en de eerste kleertjes staan op MP. Meisjes kleding, H&M en Zara enzo. Weet niet of dat iets voor jou is?

Heb je een PB gestuurd. Het is echt een mix van Zara/hema/hm en wat merkjes als noppies zero2three etc.

1 like

Heeft iemand ervaring met de vierseizoenen slaapzak van puckababy? Ik vond in een oud topic reacties van @Maison en @Rockstar over deze slaapzak. Zijn er inmiddels meer ervaringen? Of tips voor andere slaapzakken?

2 likes

Ja! Love it!

1 like

Ik heb hier een paar weken geleden in dit topic wat over geschreven maar heb geen idee hoe ik naar die post kan verwijzen

Zo misschien?
Edit: gelukt! Sorry voor de dubbelpost

2 likes

Ah top! Had wel gezocht, maar deze reactie niet gezien… Thanks, @Anna88 ook. Hoorde van vriendinnen ook al positieve verhalen, ga hem dan maar kopen.

Hier 2 gekocht via marktplaats, topdingen!

1 like

Heb hem nu een maandje, helemaal top!

1 like